MuscleMeat

bf 26.5 maar klopt dit wel

• Topic Starter Topic Starter
maar er zit togh wel aardig voruitgang in toch toch ???

:D weeg nu 63 kilo ben 184cm umm en sinds kort 15

misschien is het als 15 jarige niet erg handig om als een gek te gaan cutten

dat kan maar het blijft een hobby.

Gewoon lekker zo doorgaan , doen waar jij je prettig bij voelt je hebt nog zat jaren voor je

Ja tuurlijk kan dat, ik kan ook 100 gram spier gainen per jaar, maar volgens mij zit ik dan duidelijk op het verkeerde forum.

thanks the mistery ;) het is ook inderdaad een hobby hopen dat ik in de zomer droger sta op hoeveel procent zou in nu kwa bf zitten ??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Begin is er, gewoon lekker door blijven gaan..

Goed op je voeding letten (lees evt de sticky's hier eens door)
En blijf gewoon lekker cardio-en.. Dan kom je al een heel eind.

kan best, zoudit ongeveer 25 procent schatten

good luck!

nou 25 procent lijkt me sterk op mijn sportschool hebben ze zon ding dat je vast moet houden en die dan je bf meet en daar kom ik op 18 uit maar ik vertrouw um niet zo maar 25 ??

Let niet teveel op dat percentage.

Gebruik je (schoongemaakte ;)) spiegel om je vooruitgang in de gaten te houden.

post je voeding en training schema.

Het gaat al stukken beter met je kerel! :thumb:

Hou dit vol, op je 16e ga je écht knallen.

Meet gewoon met huidplooimeter... Je bf wordt niet alleen door je buik bepaald!
En je moet zeker niet kijken naar het bf van anderen hier op het forum. 90% heeft zijn bf gegokt en nog nooit laten meten. En meestal klopt het ook niet...

Het zou best kunnen kloppen.

Ik heb zelf ook ooit op dat vetpercentage gestaan. Toen was ik net begonnen en had ik ook zo'n fysiek als jij. Dat vet heb je er zo af, hoef je echt niet veel voor te doen. Gewoon goed trainen en eten en over een jaar zie je er heel anders uit ;)

nou 25 procent lijkt me sterk op mijn sportschool hebben ze zon ding dat je vast moet houden en die dan je bf meet en daar kom ik op 18 uit maar ik vertrouw um niet zo maar 25 ??

Hij reageert op je beginpost.
Gaat de helft hier doen. Denken dat dit een nieuw topic is en reageren op de beginpost zonder naar datum te kijken of heel het topic door te lezen. Best voeg je je huidige foto en wat uitleg toe aan je eerste post.

In ieder geval, je ziet progressie

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven