MuscleMeat

bf 26.5 maar klopt dit wel

Amen

Maak ook gelijk ff je spiegel een keertje schoon ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik zal het beiden doen ;)

Als je net begint is er een mogelijkheid spieren te kweken en vet te verliezen, dit is alleen in het begin, alhoewel je nog wel erg jong bent, weet ik niet of dat al gaat werken.. Ik zou eerst aan dat vet werken..

Jah...Ik denk dat je wel een redelijk hoog vetpercentage hebt, maar ik gok zoiets tussen de 18%-22%, 26,5% is wel erg veel...

Je denkt dat jij op 14 zit en hij op 18 ???

ik denk dat rond de 27 vrij correct is.verbaast me persoonlijk dat het niet hoger is je hebt behoorlijk wat vet rond je middel en amper spiermassa.Denk dat beetje cardio ook niet zo'n slecht idee is voor jou.

:cool:Lekker toch? Kan je die overige 20% omzetten naar spiermassa!
Hoeveel weeg je bij welke lengte?

ja dit kan zeker kloppen! dat je een klein ventje bent hoeft niet te betekenen dat je weinig vet heb.. je hebt gewoon erg weinig spieren.

dus: trainen die hap:)

je hebt wel heel wat kwakkies op je spiegel gelost he?

maar je bf zal wel paar procenten lager liggen.

1.76 en weeg 68 en nee is tandpasta ;) maar had geen zin om ut schoon te maken

en dat vet ik let erg op wat ik eet 4 boterhammetjes per dag met kipfilet en ontbijt met brinta en afentoe sávonds kwark maar dat hebben we niet altijd in huis en probeer eens in de 2 dagen te fietsen en dan aardig stuk dan ben ik nu toch goed bezig ? :)

en dat vet ik let erg op wat ik eet 4 boterhammetjes per dag met kipfilet en ontbijt met brinta en afentoe sávonds kwark maar dat hebben we niet altijd in huis en probeer eens in de 2 dagen te fietsen en dan aardig stuk dan ben ik nu toch goed bezig ? :)

Nee dan ben je heel slecht bezig als dat alles is wat je eet. Om af te vallen is een deftig schema vereist.

ik wil niet lullig doen, maar aan dat lichaam van jou moet nog een hoop gebeuren kerel.

is niet alles nee maar dat weet ik knakker :)

vandaag weer een foto gemaakt

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven