MuscleMeat

BF Will Smith??

Ano_88_7

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
207
Gisteren heb ik de film 'I am legend' gezien, en damn die Will (40jaar :eek:) had een goeie fysiek! Zag er erg gespierd uit 'naakt' terwijl hij er in normale kleren niet uitzag als bvb. John Rambo, die schijnbaar niet meer door de deur geraakt.

Nu is mijn vraag aan jullie, hoe laag is onze Will zijn BF?

Hier de pics (er was al een topic over op bb.com)

Will Smith doing pullups in I AM LEGEND (no homo) - Bodybuilding.com Forums

Ps. Sorry als ik dit in de verkeerde sectie gepost heb, ik had egt geen idee waar ik het anders moest posten.

Hij ziet er wel IDD goed uit ..

pff, vind r weinig aan. Hij heeft niet eens een onwijs laag bf, hij heeft gewoon weinig muscle. ik schat m tussen de 9/12 %

hij heeft nie echt lats , daarom dat hij er niet zo breed uitziet.:D

In I robot zag ie er wel goed uit. 9% misschien?

Ik vond hem persoonlijk sjieker gebouwd zijn in zijn andere filmen waar hij meer massa had. Zijn schouders in I am legend zijn wel niet mis.

• Topic Starter Topic Starter
Oké, als die man al weinig spieren heeft, dan ben ik gewoon een mossel. :p

Op bb.com wordt gezegd dat hij 183lbs oftewel een goeie 90kg zou wegen tijdens de opnames van 'I am Legend'.

Met zo BF van rond de 10% is dat toch moeilijk 'skinny' te noemen?

12-23-2007, 11:36 PM #17
n00bi3
Free John White

Stats: 5'4", 151 lbs
BodyBlog Entries: 0
BodyPoints: 11390
when i was watching it in theaters, some guy next to me mumbled "half reps"

HAHA!

Nu het toch over BF gaat iemand mss een idee op hoeveel Bf ik zit ? kijk even na mn pics dan hoef ik niet speciaal een Topic aan te maken :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cristian Bale Links de Machinist rechts batman begins.
Die gasten worden er dik voor betaalt om hun lichaam te veranderen naar hun rol vind will smith daar nog niet echt in uitblinken.

staat hier natuurlijk volledig los van, je weet immers niet of het van will verwacht werd uberbuff deze film te schieten...ali was ie trouwens wel redelijk buff.

Ik weet niet hoor, en misschien ook wel off topic, die Will Smith ziet er misschien goed uit, of niet, maar in de rollen die hij speelt kom hij op mij altijd over als een vervelend ijdel mannetje die zichzelf nu net even te leuk vindt. Staat voor mij gelijk aan zappen. :o

leuk lichaam voor een normale jongen ... een bodybuilder haalt hier zijn neus voor op...

In I Robot was hij flink buff en droog. Iemand door nog foto's van?

Terug
Naar boven