Fitness Seller

BF Will Smith??

mijn vriendin vind het mooi en sexy, en heb al aardig wat complimenten gekregen van anderen... alleen wanneer ik te laag in bf ga, dan vinden ze het idd minder... komt meer door die aders die dan uitkomen...

Even toelichting op mijn eerdere posts:

Ik heb respect voor mensen die gespierd willen worden. En ik snap ook dat deze board toegewijd is aan dat soort mensen.

Het is ook niet mijn bedoeling om jullie af te kraken of te provoceren met mijn posts.

Hij is volgens mij moeten afvallen voor deze film. Daarvoor was hij buffer.

Oké, als die man al weinig spieren heeft, dan ben ik gewoon een mossel. :p

Op bb.com wordt gezegd dat hij 183lbs oftewel een goeie 90kg zou wegen tijdens de opnames van 'I am Legend'.

Met zo BF van rond de 10% is dat toch moeilijk 'skinny' te noemen?

1 kilo is 2.2 lbs, dus 183 lbs komt neer op minder dan 85 kilo, dat en Will is een lange kerel. Maar ik vind em toch wel mooie armjes hebben :o

Hij heeft zeker een goed fysiek daar. Ik zou niet klagen als ik dat ook had :p

Snap niet dat mensen dit afkraken. Ik lach me echt dood als ik al die haters zie.

Die man is 40 jaar en heeft een heel mooi lichaam. Hij is geen bodybuilder en probeert dat ook niet te zijn. Hoe kan je zoiets afkraken :eek:

Snap niet dat mensen dit afkraken. Ik lach me echt dood als ik al die haters zie.

Die man is 40 jaar en heeft een heel mooi lichaam. Hij is geen bodybuilder en probeert dat ook niet te zijn. Hoe kan je zoiets afkraken :eek:

Precies! Iedereen heeft verschillende doelen.

OfT: Waarom jat je mijn onderschrift?:(:D Je kan me niet van mijn troon stoten.

Ecto

Terug
Naar boven