XXL Nutrition

BF Will Smith??

Will Smith. Hij heeft een mooie fisique.. Zowel voor het dagelijks leven als voor het strand ;)

In ali zag ie er beter uit, niet zo droog .. wel beetje massa :)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH n**ga ASSSS!!!

Kwestie van droogtrainen, ik vind het er echt lelijk en iel uitzien.

Voila, dacht ik ook.
Nu zelf nog wat massa kweken en cutten van 15 naar 10 procent BF tegen de zomer :cool:

Inderdaad... Als je je praatje klaar hebt en een beetje laag in BF zit hoef je echt geen Marius Pudzianowski-lichaams te hebben om meisjes aan te trekken. Integendeel.

_38274961_mariusafp200.jpg

:p

Daarmee stoot je inderdaad meer de vrouwen af. :P Heb je veel meer aan Will Smith ze lichaam!

brute aders :P

pff, waar je al niet voor heen trainen gaat zeg. Het zal me worst zijn wat vrouwen dr van vinden.

is moeilijk te zeggen, je ziet zijn abs niet echt maar er lijkt ook niet echt veel vet boven te liggen. 10% oid. Vind zijn fysiek op die foto's wel niet echt de moeite, is wel buffer geweest.

me too, maar dat is niet de reden dat ik me 5 dagen per week in de gym afbeul.

omdat ik groot wil worden. Meeste vrouwen vinden groot helemaal niet mooi, die knappen al af wanneer je meer spieren toont dan david beckam :eek!:

omdat ik groot wil worden. Meeste vrouwen vinden groot helemaal niet mooi, die knappen al af wanneer je meer spieren toont dan david beckam :eek!:
Smaken verschillen, dat is maar goed ook.

Mijn vriendin vind het niet chill als ik doorgroei.
Weetniet waarom, ze vind het wel leuk dat ik sterk ben.
Maar het maakt dr niet zoveel uit, ze wil niet dat ik zo narcistisch ben. (Ben ik totaal niet, maar ze denkt dat ik dat dan word, wat een gek zeg;p)

Maargoed, eerst maar eens hindernissen weg en dan zien we wel.

OT: Ik vind dit wel een mooie fysiek hoor, prima voor mij.
BF weetniet 9% ofzo.

smaken verschillen idd, en dat is zeker maar goed ook. Maar het is zeker niet zo dat een groot gespierd lichaam vrouwen aantrekt, zoals sommigen misschien denken. Mijn vriendin vind het ook niet mooi, maar duld het omdat ze weet dat het voor mij belangrijk is. Maar goed, ben het fysiek van dhr smit hierboven al wel ff voorbij, en ben nog lang niet klaar. Maar ze vond me mooier toen ik nog een verdrugst 60kg lichaampje had. go figure.

Terug
Naar boven