Fitness Seller

Bf

Wat vind jij hoog?:)

In percentages please

rond de 20% ?

Dat was niet mijn vraag maar goed, ik laat het morgen op meten en wil het gewoon even weten wat verstandiger is.

Thnx

Is wel leuk een vraag stellen, maar als je hem niet goed formuleerd is het moeilijk antwoord geven.

Bij 20% is een twijfelgevalletje. Doe maar wat jij graag wilt, maar als je net begint zou ik zeker nog ff doorbulken!

Als je al gevorderd ben, zou je kunnen denken aan cutten

Is wel leuk een vraag stellen, maar als je hem niet goed formuleerd is het moeilijk antwoord geven.

Bij 20% is een twijfelgevalletje. Doe maar wat jij graag wilt, maar als je net begint zou ik zeker nog ff doorbulken!

Als je al gevorderd ben, zou je kunnen denken aan cutten

:roflol::roflol:

20% vind IK een hoog vetpercentage. Ik zal als ik jou was gaan cutten.

moest ik zo dik zijn zou ik ook gewoon eerst cutten, een jaar er als een papz*k bij lopen is niets voor mij.

moest ik zo dik zijn zou ik ook gewoon eerst cutten, een jaar er als een papz*k bij lopen is niets voor mij.
Overdrijven is ook een kunst, 20% is helemaal niet dik.

Maar het is wel vrij hoog naar BB maatstaven, bovendien moet je dan volgend jaar nog dieper cutten.

Ik zou zelf gaan cutten.

Als je een beginner bent kan je door op onderhoud te eten wel spiermassa gainen en vet verliezen.

Overdrijven is ook een kunst, 20% is helemaal niet dik.

Maar het is wel vrij hoog naar BB maatstaven, bovendien moet je dan volgend jaar nog dieper cutten.

Ik zou zelf gaan cutten.

Neeuh het is mager:roflol:

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Ja, jij als superdude vind dat zeker hoog. Want je moet je blokjuhzzz zien toch JWZ@@@@@@@@@

Ja toch, blokjuhzz je weet tog papz*k;)

Hehe :)

Jammer alleen dat ik 33kg zwaarder ben met denk 4-5% minder vet.

Terug
Naar boven