XXL Nutrition

Bf

hou je bek bve, ****ing irritant mannetje.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Loop dan ook niet zo uit te dagen, met de intensie dat je mij wel ff zou komen opzoeken...;)
ja, ik ben echt bang voor je :angstig::bang:

Nederland-Utrecht-Ondiep-Straat bij DHC'04 kom je nog??

Bve, de internetkrijger die maar al te graag zou willen dat hij een marrokaan was, Nike petje strak op het opgeschoren kopje.

Racend met wel 70 km per uur door de straten, slalommend om kleine kinderen heen, politie met gillende sirenes achter zich aan.

The life of a true thug.

Bve, de internetkrijger die maar al te graag zou willen dat hij een marrokaan was, Nike petje strak op het opgeschoren kopje.

Racend met wel 70 km per uur door de straten, slalommend om kleine kinderen heen, politie met gillende sirenes achter zich aan.

The life of a true thug.

Geen internetkrijgen hoor vriend. Ik reageer gewoon op hoe ik iets vind. Ik vind 20% dik dan lopen dikke joggies natuurlijk te zeuren. Dan komt die pipo weer online. Met zijn bijdehande gedoe, jij ook hoor daar niet van. Maare die wou graag alles weten van mij, om mij op te komen zoeken ofzo. Nou dan komt die toch. Hij weet waar die mij kan vinden;)

Marrokaan willen zijn? nee hoor ik niet. Oprotten met die gasten.
Nike petje, ja hoor heb ik;) opgeschoren koppie ook;)

Maar ken jij toevallig nog iemand die mij onder die boete vandaan ken helpen? Topic was ineens dicht:D

Ooohw jaa, jij bent natuurlijk iemand die geen vriendjes heeft. Buiten, op school, feestjes(als je er komt) gepest wordt natuurlijk. Geen vriendinnetje heeft, maar wel een vettepans:D Je beste kammeraad is dat. En oowwee als ze daar iets over zeggen he:eek:

The life of a fatty-boy

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven