Fitness Seller

biceps training

lordleet

Novice
Waardering
0
ik ben sinds kort steeds meer gaan richten op krachttraining dan op conditietraining, en ik ga 2 tot 3 keer in de week naar de sportschool waar ik dan tegenwoordig vooral krachttrainingen doe.

Verder heb ik ook voor thuis 2 dumb-bells aangeschaft die tot 17,5kg per stuk kunnen. (ik train op dit moment voornamelijk met 15)

Ik besteed ook redelijk veel aandacht aan opwarming en dergelijke, maar de vorige keer in de sportschool ging ik mijn bovenarmen opmeten en bleek dat ze van 33cm tot 38cm waren gegroeid in 3 weken. (ik ben 17 jaar) en volgens een instructeur was dit niet verantwoord.

Is dit zo want ik voel me zeer goed de spierpijnen trekken goed weg en ik neem genoeg eiwit in, en zoals ik al zei warm ik goed op.

Ik besteed ook redelijk veel aandacht aan opwarming en dergelijke, maar de vorige keer in de sportschool ging ik mijn bovenarmen opmeten en bleek dat ze van 33cm tot 38cm waren gegroeid in 3 weken. (ik ben 17 jaar) en volgens een instructeur was dit niet verantwoord.
.

jij zou eens een verborgen camera in je slaapkamer op moeten hangen, want volgens mij krijg je stiekem synthol toegediend tijdens je slaap

• Topic Starter Topic Starter
jij zou eens een verborgen camera in je slaapkamer op moeten hangen, want volgens mij krijg je stiekem synthol toegediend tijdens je slaap
haha, ja dat zei die instructeur ook al...
ik heb het zelf verder ook niet opgemeten maar ik zie wel duidelijk verschil aangezien er nu echt zon dikke bol op men arm ligt.:eek:

5cm is wel erg veel voor 3week..

• Topic Starter Topic Starter
5cm is wel erg veel voor 3week..
ja vond ik ook al.. ben wel heel erg op mijn eten gaan letten en veel, heel veel eiwitten gaan eten. de instructeur zei dat het daar aan kon liggen, maar nogmaals het zou goed kunnen dat hij verkeerd had gemeten... aangezien hij ook al zo verbaasd reageerde

post hier anders eens je trainings schema en voedings schema, ben namelijk wel benieuwd hoe je dit voor elkaar krijgt

je bedoelt 5cm in 3 weken is dikke bullshit....

dat red je echt niet zonder aas,en zelfs met is t een idiote prestatie

Ben wel benieuwd naar dat schema :cool: Lijkt me wel wat :D ghehe

3 cm in 5 weken zou ik al extreem vinden.. wss op twee verschillende plaatsen gemeten of twee maal totaal verschillend gemeten.

Of het meetlint over ze duim gedaan en toen gemeten :D

Kan niet. En ik denk dat die 33cm koud gemeten is, en die 38 warm. Scheelt ook nog wat. Maar dan nog...

Heette de instructeur die je opgemeten heeft toevallig Sissevano?

Verkapt kijk eens hoe hard mijn biceps groeien topic?:P
Ten 1e snap ik niet waar je je druk om maakt.
Ten 2e, een instructeur die je biceps op meet?

Terug
Naar boven