MuscleMeat

Biceps

ran 2 the d

Cool Novice
Waardering
0
aan min rechterarm is mijn bovenste bicep groter dan mijn bovenste bicep aan de linkerkant. weet iemand welke oefeningen ik moet doen om de bovenste bicep te trainen? Want volgens mij groeien alleen mijn onderste biceps ???

gewoon barbell curls!

met links rukken en een vriendin zoeken ;) + barbell curls idd :D

Is er iets duidelijker voor je geworden? of moeten we studies aan je weiden? :P

Train eens alleen je linker arm, misschien dat je dan het verschil compenseren kan.

Heb zelf door een peesblessure rechts minder intensief kunnen trainen voor een maand of zes, toen waren ze aardig gelijk. Nu begint er alweer verschil te ontstaan...

Train eens alleen je linker arm, misschien dat je dan het verschil compenseren kan.

Haha, niet luisteren naar dit!

Train gewoon beide armen even hard. Als je oefeningen doet als concentrate curl, altijd met jouw linkse hand beginnen. Had dit 'probleem' ook, maar naarmate ik de oefeningen juister deed (vooral de compounds!!) en altijd met linkse hand begon, is het nu goed bijgetrokken.

k*t, dubbelpost, sorry :(

Train gewoon beide armen even hard. Als je oefeningen doet als concentrate curl, altijd met jouw linkse hand beginnen. Had dit 'probleem' ook, maar naarmate ik de oefeningen juister deed (vooral de compounds!!) en altijd met linkse hand begon, is het nu goed bijgetrokken.

Haha ja sorry :D Maar idd Apollyon heeft gelijk, gewoon allebei je armpjes blijven trainen en je geen zorgen maken over verschil etc. dat komt allemaal wel goed!

• Topic Starter Topic Starter

ok, kzal het eens proberen. thx

Train je armen eens met dumbbells en neem het gewicht dat je 'mindere' arm aankan,
je 'betere' arm wordt da ook getraind, doe dit tot je terug evenwicht ziet.
Ik heb het ook aan de hand

Barbell curls
Seated dumbbell curls
Machine curls
Standing cheating hammer curls
Preacher curls (exreem strict, met 10 seconden negatieve fase)
One arm cable curls
Seated barbell curls
Lying high pully curls
One arm preacher curls
Reverse barbell curls

Dit rijtje 3 keer per week doen, alles 10 x 10. Trek je niks aan van mensen die zeggen dat 100 setjes biceps teveel zijn, want biceps zijn net als kuiten, ze moeten een flinke overload hebben, en kunnen dat zat 3 keer per week aan.

Succes.

Waaom heeft nog niemand een opmerking gemaakt over "bovenste biceps"???

Wat is daar zo raar aan?

nou je hebt er maar 1 per arm.....

Terug
Naar boven