wilbreedworde
Cool Novice
- Waardering
- 0
Ik drink graag een pintje, maar hoeveel mag ik er drinke voor ik mezelf (spieren) schaad?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klein glas wijn of bier per dag af en toe zie ik zeker geen graat inwilbreedworde zei:Ik drink graag een pintje, maar hoeveel mag ik er drinke voor ik mezelf (spieren) schaad?
(behalve tijdens kuren)wilbreedworde zei:Ik drink graag een pintje, maar hoeveel mag ik er drinke voor ik mezelf (spieren) schaad?
jorasho zei:door welke "ik zoek een excuus voor m'n eigen verslaving" bierbuik is dat verhaal geschreven?

Wel als je een mierenneuker bent, maar over het algemeen....nee. Het is alleen de gewoonte die slecht is.Homer17 zei:Volgens mij boeit het geen ene reet als je af en toe een biertje pintje drinkt... (lees een keer per week, of twee keer).
ik zelf drink heel soms bier maar hier als je me niet gelooft.jorasho zei:door welke "ik zoek een excuus voor m'n eigen verslaving" bierbuik is dat verhaal geschreven?
Russianbear zei:ik zelf drink heel soms bier maar hier als je me niet gelooft.
[Link niet meer beschikbaar]

sanniejj zei:Gewoon permanent stoppen met alcohol. Is even wennen, maar dan heb je ook wat![]()
Het is veel stoerder als je met een glas spa in de kroeg staat!

partysander zei:Ik dacht al dat het uit MensHealth kwam. Wat een lachertje is dat blad toch
@ Russianbear:
Dus jij denkt dat het gezond is om 10 bier achter elkaar te drinken?