MuscleMeat

Vruchtensap

Als je t lust... karnemelk valt een stuk lichter. Is wel zuur maar mengen met multivitamine 50/50 maakt t fris en makkelijk drinkbaar.
Karnemelk met eenvoudige limo erdoor is ook lekker. Maar vult weer meer.

• Topic Starter Topic Starter
Uiteindelijk viel ananas sap het beste, druivensap ging ook wel dus varieer soms. 50kcal/100ml dus 500 kcal extra pd. Drink het verdeeld over 2 soms 3 momenten.

Lantus splitsen 05.00 15iu en 15.00 15iu draagt ook bij aan een verbeterde eetlust nu ik dit enkele dagen heb toegepast. De weg naar 7k kcal pd is open 🫶

image.jpg

Stagneer jij al qua weightgain op 5-6k calorieën? Vraag me vaak af bij mensen die 6-7k eten of ze niet gewoon weer 2k uitschijten zonder dat het lichaam de kans heeft gehad om het op te nemen.

Hoeveel kg weeg je nu? En wat zet je aan per week ong?

• Topic Starter Topic Starter
Stagneer jij al qua weightgain op 5-6k calorieën? Vraag me vaak af bij mensen die 6-7k eten of ze niet gewoon weer 2k uitschijten zonder dat het lichaam de kans heeft gehad om het op te nemen.

Hoeveel kg weeg je nu? En wat zet je aan per week ong?
0.3/0.5kg pw gain ik op de weegschaal, maar word wel stukken droger. In de health fase at ik 4.5k op onderhoud en had ik stuk minder definitie/abs als nu. Elke maand heb ik een fysieke check en keer op keer daalt het aantal mm op de tang, daar de omtrekken weer toenemen.

Zit nu wel in een pittige blast en weet niet of de spelregels dan anders zijn en je gewoon moet rammen met eten aangezien kcal verhoging regelmatig voorkomt momenteel en het eerder lijkt hoeveel kan je eten. Omtrekken nemen maandelijks ook goed toe en kracht is momenteel by far het hoogste ever. Momenteel 102kg en ben niet echt dik dus er is wel ruimte om door te gaan, mits het allemaal beetje klikt.

Terug
Naar boven