AndroidHealthClinic

bier!!

Pwah, bier tanken in het weekend, mn vet% blijft hetzelfde, beetje cardio erbij in de week en je best doen dan kun je nog best cutten ook.

@moontribe, hamburger speciaal + patat pinda na het uitgaan, HMMMMMMMMMMMM, maar meestal hou ik me in. :)

KaLe zei:
Ben je nou helemaal van de pot gerukt? Bepaal jij hier even of ik bier niet lekker vind???

HET IS ZALIG!

Bier is zeker lekker :thumb:.

@Centaur
Ga jij eerst maar eens afkicken, forumjunkie, voordat je andermans gedrag bekritiseert :devil:.

Var zei:
Dan neem ik aan dat je ook geen caffeine (capsules/koffie) neemt?

Foute leverwaarden is vervelend ja, dat gaf mij ook 1.5 maand zonder alcohol.
Nee, heb mijn cutplan stopgezet en uitgesteld want verder cutten zonder ephedrine/caffeine gaat me zeker teveel spierverlies opleveren.

Laat iedereen dat toch gewoon lekker voor zichzelf bepalen!

Geniet, maar drink met mate... ZEKER als je serieus traint! Of iemand zich helemaal lam zuipt en/of z'n hoofd helemaal vol loopt te stampen met coke interesseert me geen ****, als diegene de volgende dag maar niet loopt te klagen in de sportschool!

In t weekend moet je uitrusten van hele week zwaar trainen, dan moet je ook nog eens bijkomen van hele nacht zwaar zuipen. Lijkt me teveel van t goede.

oja, mens health wat een zielig blaadje..voor die onzekere 30ers gaan ze eerst uitleggen hoe je een wasbord moet krijgen en vervolgens bier weer promoten. ???

Terug
Naar boven