Fitness Seller

bier!!

Ik heb een hele tijd gemiddeld 30 bier per week gedronken, en merkte toen ik minder ging drinken dat ik sneller groeide, maar ook weer niet zo heel veel sneller.

Bier is voor mietjes.

Geen quotes verkloten!

Russianbear zei:
wie zegt 10 ? 2-3 pilsjes kan egt geen kwaad hoor.

Jij wil met je link aantonen dat bier gezond is.
Er wordt nergens gerept over hoeveelheden, dus vraag ik je die. Zoals uit je reactie blijkt maak je hierin zelf al een nuance.

Kijk, een paar biertjes zal echt niet (overdreven) schadelijk zijn. Maar om te gaan stellen dat bier gezond is (zonder een nuance bij hoeveelheid aan te brengen) gaat me te ver.

Doe gewoon waar je zelf het gelukkigst van wordt. Als je geen bier drinkt en je krijgt reacties, dan zegt dat meer over diegene die reacties geven dan over jezelf.

Ik drink alleen in 't weekend. Vrijdag 2 á 3 biertjes en Zaterdagavond ga ik meestal wel lam. De dag erna merk ik alleen dat ik wat droger oog, omdat bier (alcohol?) vocht uit je spieren trekt? Maarja, echt goed is 't natuurlijk niet.

is het ook zo dat alcohol spier opbouw erg vertraagt als ik dit op een schaal van 1 op 10 zou moeten bekijken hoeveel denken jullie dan?

ben ong 1keer in de 2 weken wel dronken namelijk... :o

laat ik jullie uit de droom helpen, iedereen heeft het altijd maar over een paar glaasjes kan geen kwaad.
Maar de rede dat je bier drinkt is om dat je dan op een gegeven moment lollig wordn en na een tijde niet meer kan staan. Niet omdat het nou zo lkkr is, want het is niet te zuipen en het stink.
dus cut the crap en zuip je of de t*ring in of stop gewoon helemaal. want half alcohol drinken heb je niks aan.

pfoe, zaterdag 5 Jack Daniels gehad (whiskey)
lekker gedansd enzo.. je weet hoe t gaat..
en zondag lekker ripped :D:D

of je nou drinkt of niet, maakt allemaal niet uit, het gaat erom hoe graag je je doel wilt bereiken en hoe strikt je voor jezelf bent(discipline), ikzelf drink al tijd(laatste oud en nieuw) lang niet, vond het eerst wel lekker(sterke drank, geen bier), maar dronk het alleen om de smaak(nieuwe dingetjes uitproberen, heb immers 3 jaar in slijterij gestaan dus dan wil je ook wel eens wat uitproberen) en dus niet omdat iedereen dronk of omdat je er zo dronken van word.

Maar ik denk dat je gewoon zelf moet bepalen of je het doet of niet, heb je zoiets van mm lekker een biertje of wat andere drank, neem er dan 1-2 en laat het daar bij, af en toe cheaten kan, maar als strikt zijn werkt voor je en het maakt je niets uit of je nou water of alchohol naar binnen krijgt, zoals mij, doe het dan gewoon niet.

Zoals mijn oma altijd zegt: "Ieder zijn Meug" (oftwel ieder zijn ding) :rolleyes:

BBnoel zei:
laat ik jullie uit de droom helpen, iedereen heeft het altijd maar over een paar glaasjes kan geen kwaad.
Maar de rede dat je bier drinkt is om dat je dan op een gegeven moment lollig wordn en na een tijde niet meer kan staan. Niet omdat het nou zo lkkr is, want het is niet te zuipen en het stink.
dus cut the crap en zuip je of de t*ring in of stop gewoon helemaal. want half alcohol drinken heb je niks aan.

Dus jij vindt bier niet te zuipen en vindt het stinken en zuipt het toch? (of gezopen)

Das wel triest jah, kun je beter lekkere alcoholistische dranken drinken wil je lollig worden.

Een koud biertje, heerlijk, hoewel ik wodka jus bijna prefereer.

Heb al een maand geen druppel alcohol meer op.

Heb lang bij de huisarts gezeurd of tie me roaccutane voor wilde schrijven om 's voorgoed van m'n puisten af te komen, maar dat spul is nogal belastend voor de lever. Heb maand terug bloed laten prikken moet van de week weer bloed laten prikken, als m'n leverwaarden achteruit gegaan zijn schrijf tie me geen roaccutane meer voor :o

Dus ik laat m'n lever het liefts zoveel mogelijk met rust verder, geen alcohol en 3 caps mariadistel per dag :cool:

Dan neem ik aan dat je ook geen caffeine (capsules/koffie) neemt?

Foute leverwaarden is vervelend ja, dat gaf mij ook 1.5 maand zonder alcohol.

sanniejj zei:
Gewoon permanent stoppen met alcohol. Is even wennen, maar dan heb je ook wat :)

Het is veel stoerder als je met een glas spa in de kroeg staat!

Gelukkig hoef ik niet stoer te doen als ik naar een kroeg ga dus kan ik lekker een biertje pakken daar.

Lekker koud pilsje op zijn tijd, mmmmm

Ja inderdaad; een koud biertje is heerlijk. En dan na heel wat koude biertjes een bak patat en een grote hamburger.... Zaterdag weer. :p

En dan na het weekend je sig weer veranderen. "Vet percentage schat ik rond de 19/20%" :rolleyes:

BBnoel zei:
Maar de rede dat je bier drinkt is om dat je dan op een gegeven moment lollig wordn en na een tijde niet meer kan staan. Niet omdat het nou zo lkkr is, want het is niet te zuipen en het stink. dus cut the crap en zuip je of de t*ring in of stop gewoon helemaal. want half alcohol drinken heb je niks aan.

Ben je nou helemaal van de pot gerukt? Bepaal jij hier even of ik bier niet lekker vind???

HET IS ZALIG!

Terug
Naar boven