XXL Nutrition

Bier

kannegieter

Novice
Waardering
0
Ik ben nogal gehecht aan mijn biertje. Kan ik dat gewoon blijven drinken tijdens mijn vreetstrijd? In één van mijn shakes gaat zelfs biergist, kan ik hieruit op maken dat bier niet slecht is?

Grts Martin

Bier = Slecht

Biergist = Goed

Simpel :D

niks aan toe te voegen

bier bevat maltose, zorgt voor een zeer snelle steiging in insuline, dit wil je natuurlijk niet ivm je insuline gevoeligheid. Verder is bier gewoon slecht kerel.

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha jammer!!

Bier = lekker
Biergist = vies
:p

Hahaha zo is dat!!!

Wij : Hardcore
Jij : BrEeZaH

Bier werkt ook catabool.

Nu is het niet zo dat je nooit meer mag genieten van een biertje, maar zeker niet dagelijks als je alles uit je trainingen wilt halen.

Alcohol sowies zoveel mogelijk vermijden.

Jaja groot zijn valt niet mee hoor ik al! Maar het is of het één of het ander. Dus doe maar gewoon groot zijn dan. Zucht!

Groot worden is sowieso een veel gezondere levensstijl als je alle dingen doet zoals ze het beste zijn... Ik drink nu 4 maanden geen bier meer, mijn zondagochtend vind het wel fijn :)

SiRoj zei:
Groot worden is sowieso een veel gezondere levensstijl als je alle dingen doet zoals ze het beste zijn... Ik drink nu 4 maanden geen bier meer, mijn zondagochtend vind het wel fijn :)
Haha!! Ja eigenlijk is het wel een goede reden om de alcohol ook maar vaarwel te zeggen. Ik had dit al vaker overwogen. Maar alcohol lijkt vaak toch een goede vriend. Schijn bedriegd!

Met bier word je ook groot, hoor.
Milk is voor babies!

Alcohol is ook zeer belastend voor je zenuwstelsel, leidt tot uitdroging en legt je mitochondrien ("energiefabriekjes" van je cellen) plat. Dus liever niet, maar als je het gewoon te lekker vindt, dan met mate(n)

En een biertje DIRECT na je training dan? :cool:

Dacht namelijk ook dat bier in de "glycochemische index top 3" stond met op 1 dextrose, 2 ben ik vergeten en 3 dacht ik dus bier.

Die Lange zei:
En een biertje DIRECT na je training dan? :cool:

Dacht namelijk ook dat bier in de "glycochemische index top 3" stond met op 1 dextrose, 2 ben ik vergeten en 3 dacht ik dus bier.
Volgens mij doelt men eerder op de maltose in bier dan op bier als product op zich.

Santino88 zei:
Hahaha zo is dat!!!

Wij : Hardcore
Jij : BrEeZaH

:roflol: nja,mijn ervaring is dat het niet echt katabool is maar dat je metabolisme serieus omhoogschiet als je je bier een paar weken laat staan

Metabolisme betekend meen ik verbranding, wat betekend katabool? Sorry, ik ben nog maar een leek;)

Terug
Naar boven