- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BIGTANK zei:ja ik heb m zien lopen
met die oliezakken in ze armen
zag er niet uit
nilsjei1234 zei:haha ik sta er mee op de foto, er werd gevraagd hoeveel cm armen hij had, 70 zei ie
damn de gezwellen zaten erop echt waar
fromamsterdam zei:Gek dat je Gunter arrogant vindt Big Cat. Ik vind hem na Ernie de normaaltse gast en we hebben dan ook tot laat aan de bar gezeten. Misschien had hij zijn dag niet, want hij is echt heel tof.
In Jones kun je je trouwens nog wel eens vergissen, als de jury besluit te kiezen voor het meer esthetische type gaat deze jongens heel ver komen, let op mijn woorden!
maar de lijn zoals die geweest is is dat massa wint. dan zie ik eerder een ruhl de troon der opvolging overnemen. liever zou ik idd. mannen als dexter en jones zien winnen. het neemt nu zulke vormen aan dat de een na de ander met zware gezondheidsproblemen te kampen krijgt en steeds meer vallen uit of belanden in het ziekenhuis.. de vraag is of er nog een weg terug is..fromamsterdam zei:Gek dat je Gunter arrogant vindt Big Cat. Ik vind hem na Ernie de normaaltse gast en we hebben dan ook tot laat aan de bar gezeten. Misschien had hij zijn dag niet, want hij is echt heel tof.
In Jones kun je je trouwens nog wel eens vergissen, als de jury besluit te kiezen voor het meer esthetische type gaat deze jongens heel ver komen, let op mijn woorden!

Bo zei:Ik sta ook met mister oliearm op de foto allebei een front single biceps haha ik moet hem nog uploaden
Met Dennis James, die er behoorlijk vet uit zag voor iemand die een tijd op water en brood geleefd heeft