MuscleMeat

Big Cat at the FIBO

fromamsterdam zei:
Squat, als ik de show zoals gewoonlijk had gepresenteerd, had je zo kunnen posren tussen de grote jongens. Ik heb zo Siggi ook geintroduceerd en in het verleden al heel wat namen, zoals bijvoorbeeld Mustafa toen hij nog niet bekend was. Maar die Duitsers wilden alles in iegen hand nemen en de presentatie was dan ook boring.
De stand is in Engeland gemaakt en is zo klein, omdat ie naar alle shows meemoet, dus ook naar Rimin en de Mondial. Vroeger kon ik vrienden en bekenden in de stand uitnbodigen om de show van dichtbij te zien, nu is de stand los van het podium en veel minder leuk voor ons dus.
Hopelijk wordt het volgend jaar weer ouderwets.
Wanneer kom je de Holland eens opschudden door mee te doen, zou mooi zijn.
groeten
h.

Had het wel door die duitsers! Nog steeds zijn ze "wij eerst! Niet?!
De stand van flex was zodanig klein en er was zoveel publiek rond dat de pro's er nerveus van werden. Dat kon je op hun gezicht lezen, ook al bleven ze smilen. Vandaar misschien de reactie van Gunter.
Spijtig, er lopen in belgie en nederland heel wat goede bodybuilders rond die zeker wat promotie verdienden! Sinds ik weg ben bij maximize, werd ik al door enkele merken gevraagd om op hun stand te staan waaronder protech en twinlab. Maar mijn sponser laat enkel J-tech (die er niet staat) en flex toe. Misschien volgend jaar harry!?
Een wedstrijd in nederland? Graag! Maar ik ga me nu na een periode van relaxe training waarbij ik aan een uitbreiding van mijn gezinnetje werkte (voor eind december) volledig concentreren op het wk ifbb begin november.
Heel misschien zit er wel enkele westrijden in de voorbereiding in. Maar als dit ook maar een invloed op het wk heeft doe ik ze niet.

C you soon harry!

• Topic Starter Topic Starter
RichardV zei:
Had jou ouder verwacht. Oogt nog jong voor iemand met zoveel kennis!
Is ook wel positief bedoeld he! Haha

Wordt er 24 dit jaar. Het voorspelt alleszins veel goeds voor hoe slim ik nog ga worden als ik bepaalde stommiteiten van 4-5 jaar geleden vergelijk met mijn kennis van nu.

soulreaver zei:
Lachen foto's!!! En volgens mij ben je zelf ook weer aan het groeien of niet??

Nee hoor, aan het krimpen. Nog 6 weekjes dieet, en vrees dat mijn laklustere houding gedurende de vorige dieet fase me een kilo of drie spiermassa gekost heeft. Maar ik heb me voorgenomen me te herpakken :)

wazzup zei:
Coole pics.

Vraagje, met jouw status als beroemdheid, kennen ze je allemaal van naam ? (nou ja van alias dan)

Sommige wel, sommige totaal niet. Vraag trouwens altijd dat ze de handtekeningen uitmaken aan Big Cat. Denk niet dat ik onder die mannen zo bekend ben, tenzij een van hun firma's hen gewaarschuwd heeft :D of dat een van hun begeleiders iets van me oppikt op het net.

fromamsterdam zei:
Gek dat je Gunter arrogant vindt Big Cat. Ik vind hem na Ernie de normaaltse gast en we hebben dan ook tot laat aan de bar gezeten. Misschien had hij zijn dag niet, want hij is echt heel tof.
In Jones kun je je trouwens nog wel eens vergissen, als de jury besluit te kiezen voor het meer esthetische type gaat deze jongens heel ver komen, let op mijn woorden!

Zeg niet dat ie een slechte bodybuilder is, zeg alleen dat hij qua massa niet kan tippen aan de anderen, en dat hij duidelijke zwakheden vertoont zoals een gebrek aan kuiten, die hem dan toch weer niet zo esthetisch maken.

fromamsterdam zei:
Squat, als ik de show zoals gewoonlijk had gepresenteerd, had je zo kunnen posren tussen de grote jongens. Ik heb zo Siggi ook geintroduceerd en in het verleden al heel wat namen, zoals bijvoorbeeld Mustafa toen hij nog niet bekend was. Maar die Duitsers wilden alles in iegen hand nemen en de presentatie was dan ook boring.
De stand is in Engeland gemaakt en is zo klein, omdat ie naar alle shows meemoet, dus ook naar Rimin en de Mondial. Vroeger kon ik vrienden en bekenden in de stand uitnbodigen om de show van dichtbij te zien, nu is de stand los van het podium en veel minder leuk voor ons dus.
Hopelijk wordt het volgend jaar weer ouderwets.
Wanneer kom je de Holland eens opschudden door mee te doen, zou mooi zijn.
groeten
h.

DOrian Yates Grand Prix, binnen een jaar of twee, drie zijn we op het appel ;)

Is Fromamsterdam misschien de fameuze Harry de Jong waar ik zoveel lof over hoor ? Spijtig dat we niet even konden praten in Brussel twee weken geleden.

SQUAT zei:
Had het wel door die duitsers! Nog steeds zijn ze "wij eerst! Niet?!
De stand van flex was zodanig klein en er was zoveel publiek rond dat de pro's er nerveus van werden. Dat kon je op hun gezicht lezen, ook al bleven ze smilen. Vandaar misschien de reactie van Gunter.
[/b]

Goed mogelijk, Gunther zal dan, moet bijna 5 uur geweest zijn, zeer moe geweest zijn, hij heeft ook het meeste bezoekers gekregen.

Een wedstrijd in nederland? Graag! Maar ik ga me nu na een periode van relaxe training waarbij ik aan een uitbreiding van mijn gezinnetje werkte (voor eind december) volledig concentreren op het wk ifbb begin november.
Heel misschien zit er wel enkele westrijden in de voorbereiding in. Maar als dit ook maar een invloed op het wk heeft doe ik ze niet.

C you soon harry!

Ik zou eerder zeggen van niet, want winnen zal er dan niet inzitten, en dat is psychologisch niet echt een opsteker voor het WK. We zouden de timing van de Nederlandse wedstrijden eens moeten overlopen.

Zoals ik al zei, DYGP binnen twee jaar ;) Top10 in drie jaar, Top6 in 4 jaar een Olympia-kwalificatie in 5 jaar :D

Ik zie het al weer helemaal zitten.

Vette pics man! :thumbs:

Hi Big Cat,

I can't seem to find the "2 fitness chicks (prolab).JPG". I'm really curious about it though, because everyone seems to love it. Can you post it again (eiter on your site or here) or send it to me?

Thanks in advance,
Tom.

cook711 zei:
Hi Big Cat,

I can't seem to find the "2 fitness chicks (prolab).JPG". I'm really curious about it though, because everyone seems to love it. Can you post it again (eiter on your site or here) or send it to me?

Thanks in advance,
Tom.
Nein du Arsch :D

j/k

Yeh fix it big cat please =)

Terug
Naar boven