fromamsterdam zei:Squat, als ik de show zoals gewoonlijk had gepresenteerd, had je zo kunnen posren tussen de grote jongens. Ik heb zo Siggi ook geintroduceerd en in het verleden al heel wat namen, zoals bijvoorbeeld Mustafa toen hij nog niet bekend was. Maar die Duitsers wilden alles in iegen hand nemen en de presentatie was dan ook boring.
De stand is in Engeland gemaakt en is zo klein, omdat ie naar alle shows meemoet, dus ook naar Rimin en de Mondial. Vroeger kon ik vrienden en bekenden in de stand uitnbodigen om de show van dichtbij te zien, nu is de stand los van het podium en veel minder leuk voor ons dus.
Hopelijk wordt het volgend jaar weer ouderwets.
Wanneer kom je de Holland eens opschudden door mee te doen, zou mooi zijn.
groeten
h.
Had het wel door die duitsers! Nog steeds zijn ze "wij eerst! Niet?!
De stand van flex was zodanig klein en er was zoveel publiek rond dat de pro's er nerveus van werden. Dat kon je op hun gezicht lezen, ook al bleven ze smilen. Vandaar misschien de reactie van Gunter.
Spijtig, er lopen in belgie en nederland heel wat goede bodybuilders rond die zeker wat promotie verdienden! Sinds ik weg ben bij maximize, werd ik al door enkele merken gevraagd om op hun stand te staan waaronder protech en twinlab. Maar mijn sponser laat enkel J-tech (die er niet staat) en flex toe. Misschien volgend jaar harry!?
Een wedstrijd in nederland? Graag! Maar ik ga me nu na een periode van relaxe training waarbij ik aan een uitbreiding van mijn gezinnetje werkte (voor eind december) volledig concentreren op het wk ifbb begin november.
Heel misschien zit er wel enkele westrijden in de voorbereiding in. Maar als dit ook maar een invloed op het wk heeft doe ik ze niet.
C you soon harry!

of dat een van hun begeleiders iets van me oppikt op het net.