AndroidHealthClinic

big ramy @ 9 weeks out from the 2013 ny pro (320 lbs)

Antoine blijft de man!!!
Ook wat betreft aestehtics is antoine 1 v/d betere pro bodybuilders van tegenwoordig.

Ik dacht dat moslims vanwege hun geloof niet mochten kuren )AAS= drugs)?

Is die Ramy nu massiever en groter dan die nieuwe Rus Alexysi (of zoiets) wat ook een echt beest moet zijn..

Ik dacht dat moslims vanwege hun geloof niet mochten kuren )AAS= drugs)?

Is die Ramy nu massiever en groter dan die nieuwe Rus Alexysi (of zoiets) wat ook een echt beest moet zijn..

in principe is het verboden om middelen te nemen die het lichaam beschadigen ja, of dat nou indirect of direct is. daarbij komt ook dat de 'hijab' ook voor mannen geld, als in niet jezelf tentoonstellen (halfnaakt).
neemt niet weg dat de arabieren gek zijn op bodybuilding en snelle autos hahaha

alexey is ook ergggg huge, maar ik gok dat hij een stuk korter is dan ramy. vind dat de 'wow' factor meer bij ramy is

in principe is het verboden om middelen te nemen die het lichaam beschadigen ja, of dat nou indirect of direct is. daarbij komt ook dat de 'hijab' ook voor mannen geld, als in niet jezelf tentoonstellen (halfnaakt).
neemt niet weg dat de arabieren gek zijn op bodybuilding en snelle autos hahaha

alexey is ook ergggg huge, maar ik gok dat hij een stuk korter is dan ramy. vind dat de 'wow' factor meer bij ramy is
tsja alles wat we nu eten en ademen bevat ook schadelijke stoffen..

tsja alles wat we nu eten en ademen bevat ook schadelijke stoffen..

Maar de opzet is anders. eten dat moet je, maar anabolen gebruiken niet, dat is je eigen beslissing en dus keuze om risico te nemen voor je gezondheid, vooral voor cosmetisch doel....

Maar de opzet is anders. eten dat moet je, maar anabolen gebruiken niet, dat is je eigen beslissing en dus keuze om risico te nemen voor je gezondheid, vooral voor cosmetisch doel....
Niemand dwint je ook om junkfood, snoep, vettig eten etc te eten terwijl je ook met wat kipfilet en groente ook in leven blijft.

Heeft Ramy niet meer massa dan een Cutler en Heath? volgens mij kan hij er makkelijk langs gaan staan?

Denk het wel maar denk dat hij wat langer is en bij Phil heb je ook meer een 3d effect, alles is bij hem rond, dat mist Ramy wel t.o.v. Phil. Ik vind de verhoudingen van Phil ook mooier trouwens.

6,5 weeks out..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
t*ring heee dit is ziek

Smalle middel lijkt 't ook, of misschien lijkt dat maar door z'n schouderwijdte. Alleen jammer van die kuiten..

• Topic Starter Topic Starter
dit was hij 3 jaar terug

aEfiGq0.jpg

Die is goed veranderd. Hoe zou dat toch komen?

Terug
Naar boven