- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd Dillet stond bekend als zeer slechte poser, kijk die armen dan..
Ik dacht dat moslims vanwege hun geloof niet mochten kuren )AAS= drugs)?
Is die Ramy nu massiever en groter dan die nieuwe Rus Alexysi (of zoiets) wat ook een echt beest moet zijn..
tsja alles wat we nu eten en ademen bevat ook schadelijke stoffen..in principe is het verboden om middelen te nemen die het lichaam beschadigen ja, of dat nou indirect of direct is. daarbij komt ook dat de 'hijab' ook voor mannen geld, als in niet jezelf tentoonstellen (halfnaakt).
neemt niet weg dat de arabieren gek zijn op bodybuilding en snelle autos hahaha
alexey is ook ergggg huge, maar ik gok dat hij een stuk korter is dan ramy. vind dat de 'wow' factor meer bij ramy is
tsja alles wat we nu eten en ademen bevat ook schadelijke stoffen..
tsja alles wat we nu eten en ademen bevat ook schadelijke stoffen..
Niemand dwint je ook om junkfood, snoep, vettig eten etc te eten terwijl je ook met wat kipfilet en groente ook in leven blijft.Maar de opzet is anders. eten dat moet je, maar anabolen gebruiken niet, dat is je eigen beslissing en dus keuze om risico te nemen voor je gezondheid, vooral voor cosmetisch doel....
Niemand dwint je ook om junkfood, snoep, vettig eten etc te eten terwijl je ook met wat kipfilet en groente ook in leven blijft.
Heeft Ramy niet meer massa dan een Cutler en Heath? volgens mij kan hij er makkelijk langs gaan staan?
Niemand dwint je ook om junkfood, snoep, vettig eten etc te eten terwijl je ook met wat kipfilet en groente ook in leven blijft.
wtf