XXL Nutrition

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Neem jij deel?

  • Ja

    Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

    Stemmen: 7 36,8%

  • Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

In '20 en '21 (weet niet hoe het daarvoor was) was het gemixt. Beetje appels met peaches vergelijken, maar dat is naturals naast non-naturals ook.
Seksistisch en discriminerende opmerkingen in 1 post :thumb:
 
Waarom?
 
gewoon een contest zonder enige voorwaarde toch dat politieke gelul altijd.
nog ff en dan ga je een gewichtsklasse invoeren.
iedereen doet zijn best toch en dat zal door de stemmers beoordeelt worden.
met of zonder ondersteuning is terug te vinden in de logs toch.
gewoon je huidige gebruik bekend stellen en rammen
gebruik je niet dan zal je vanzelf wel meer waarde toegekend krijgen van de stemmer.
en deelnemers met een fanbase hier op het forum hebben voordeel.
zo werkt dat ook in het "echte" leven toch.
 
Ik ben denk ik 1 van de enige natties.

Inb4 "ja dat is te zien, bolle".
 
Jammer, ik wou net meedoen!
AH2.gif


Du hast keinen schwanz!
 
Maar er mogen dus geen vrouwen mee doen omdat men bang is dat het er maar enkelen zullen zijn?
 
Maar er mogen dus geen vrouwen mee doen omdat men bang is dat het er maar enkelen zullen zijn?
Ik zie persoonlijk weinig in een gemengde divisie. De uitslag zou compleet beïnvloed worden door geilneven, groupies en schmoes als bijvoorbeeld Kathlinoo zou deelnemen.

Een vrouwendivisie zie ik dit jaar niet gebeuren door het gebrek aan potentiële deelneemsters. Dat heeft dan weer invloed op de sponsering. Eén van huidige sponsors gaf, wat betreft de mannen, aan dat er wel een degelijk aantal deelnemers moest zijn.

Wij eisten ook tien mannelijk deelnemers om de wedstrijd te laten doorgaan. Ondertussen zitten we al aan 15. 't Is het kerstmirakel van 2023!
 
Laatst bewerkt:
Maak het niet zo moeilijk met divisies etc. het is toch gewoon leuk voor degene wie een contestlog bij wilt houden om dat te mogen. Nu moet ze eerst wacht op vijf vrouwen ?
Volgens mij zijn er nu niet eens 5 logjes van vrouwen actief.. chrash het is de bedoeling om hier een log aan te maken voor deelname
 
Back
Naar boven