apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
@Steks is de hoofdprijs.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Steks is de hoofdprijs.
Alsof iemand mij kan handelen?
Tenzij je een ambitie hebt om mantelzorger te worden met de hoeveelheid tijd dat jij thuis zit met ziektes niet nee
Ja sure, maar heb de rebound zo goed als achter de rug. Heel spannend wordt het de komende drie maanden niet.
Moeten we die nog ergens anders dan onze log zetten/sturen?Ik heb het ook nog even aangepast in de openingspost. Vooral de foto's van jullie huidige shape zijn mijns inziens belangrijke.
foto's komen eraan deze week14 deelnemers ondertussen! We hebben het deelnemersaantal, wat betreft mannen, verbroken van alle edities tussen 2014 en 2021. Als we de kaap van 18 halen verbreken we het van 2013!
We missen wel nog een paar logjes van huidige deelnemers.
![]()
Ik heb het ook nog even aangepast in de openingspost. Vooral de foto's van jullie huidige shape zijn mijns inziens belangrijke.
Nee, enkel in jouw openingspost. Verder moedigen we progressiefoto's doorheen jouw log, uiteraard, aan.Moeten we die nog ergens anders dan onze log zetten/sturen?
Ik heb mn anti cheat standaard al ingebouwd in de fotos.Nee, enkel in jouw openingspost. Verder moedigen we progressiefoto's doorheen jouw log, uiteraard, aan.
Bij het doorlopen van de vorige wedstrijden viel het me op dat sommige deelnemers op bv. de muur achter zich een A4 blad hadden hangen met daarop BTM + jaartal. 't Is niet iets waar ik nu nog retroactief om zal vragen. Er lopen tenslotte al negen logjes.
'k Vond het wel slim gezien i.v.m. aantijgingen van valsspelen. (i.e. posten van oude foto's, et cetera)
Vooruit menseuuuuuh!14 deelnemers ondertussen! We hebben het deelnemersaantal, wat betreft mannen, verbroken van alle edities tussen 2014 en 2021. Als we de kaap van 18 halen verbreken we het van 2013!
Ook pas 9 mensen met een log zag ik

Als er mensen zijn die zich willen terugtrekken uit de wedstrijd laat dat dan wel tijdig weten.We missen wel nog een paar logjes van huidige deelnemers.
![]()
Same, even druk met laatste dingen van de verhuizing regelen, sportruimte opbouwen e.d.
Haha met al die mannen hier dan wint ze sowieso
Ik vrees dat we geeneens aan vijf vrouwen zouden komen, laat staan tien.
In '20 en '21 (weet niet hoe het daarvoor was) was het gemixt. Beetje appels met peaches vergelijken, maar dat is naturals naast non-naturals ook.Ik vrees dat we geeneens aan vijf vrouwen zouden komen, laat staan tien.