Fitness Seller

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
14 deelnemers ondertussen! We hebben het deelnemersaantal, wat betreft mannen, verbroken van alle edities tussen 2014 en 2021. Als we de kaap van 18 halen verbreken we het van 2013!

We missen wel nog een paar logjes van huidige deelnemers.

Logjes.jpg

Ik heb het ook nog even aangepast in de openingspost. Vooral de foto's van jullie huidige shape zijn mijns inziens belangrijke.

Laatst bewerkt:
14 deelnemers ondertussen! We hebben het deelnemersaantal, wat betreft mannen, verbroken van alle edities tussen 2014 en 2021. Als we de kaap van 18 halen verbreken we het van 2013!

We missen wel nog een paar logjes van huidige deelnemers.

Logjes.jpg

Ik heb het ook nog even aangepast in de openingspost. Vooral de foto's van jullie huidige shape zijn mijns inziens belangrijke.
foto's komen eraan deze week

Moeten we die nog ergens anders dan onze log zetten/sturen?
Nee, enkel in jouw openingspost. Verder moedigen we progressiefoto's doorheen jouw log, uiteraard, aan.

Bij het doorlopen van de vorige wedstrijden viel het me op dat sommige deelnemers op bv. de muur achter zich een A4 blad hadden hangen met daarop BTM + jaartal. 't Is niet iets waar ik nu nog retroactief om zal vragen. Er lopen tenslotte al negen logjes.

'k Vond het wel slim gezien i.v.m. aantijgingen van valsspelen. (i.e. posten van oude foto's, et cetera)

Nee, enkel in jouw openingspost. Verder moedigen we progressiefoto's doorheen jouw log, uiteraard, aan.

Bij het doorlopen van de vorige wedstrijden viel het me op dat sommige deelnemers op bv. de muur achter zich een A4 blad hadden hangen met daarop BTM + jaartal. 't Is niet iets waar ik nu nog retroactief om zal vragen. Er lopen tenslotte al negen logjes.

'k Vond het wel slim gezien i.v.m. aantijgingen van valsspelen. (i.e. posten van oude foto's, et cetera)
Ik heb mn anti cheat standaard al ingebouwd in de fotos.
De kleine vlegel (3jaar)wil altijd in beeld gaan staan (je kan het 100x zeggen maar luistert niet). Dus als je ineens een baby ziet ipv 3 jarige dan weet je dat ik cheat✌️

En bij mij heeft het toch vrij weinig nut om oude fotos te plaatsen, dan krijg je deze🤣🤣

Ongeveer even oud als mn zoon🫠

Bijlagen

• 20210918_210512 (2).jpg
    20210918_210512 (2).jpg
    136,2 KB · Weergaven: 62
@Kathlinoo niks voor jou om zelf mee te doen ?

Gebaseerd op 2021 snap ik dat de moderators niet stonden te springen om 2023 (zelf) te organiseren. Twee divisies, 5 mannen, 1 vrouw en 1 deelnemer nam deel in beide divisies.

Ik heb het even vluchtig bekeken. Er zijn drie gemengde wedstrijden geweest. Namelijk in 2019, 2020 en 2021. Vaak was er geen vrouwendivisie. Om een editie te vinden met minstens tien deelneemsters (12) moest ik helemaal terug naar 2011. Ik weet niet wat daar is voorgevallen, want in 2012 was er geen vrouwendivisie.

Persoonlijk vind ik gemengde wedstrijden maar niets.

Terug
Naar boven