Fitness Seller

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Potverdorie, net klaar met cutten. Was wel leuk geweest om dat te loggen🌚

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
wanneer moeten de foto's einde geplaatst zijn?
De wedstrijd gaat van start op 1 september. Eerlijk gezegd weet ik (nog) niet wie daarover gaat. (i.e. het posten v.d. foto's) Ik hoop dat het stemmen na de reguliere werkuren gestart kan worden. Vergeet niet dat de foto's sowieso een paar dagen eerder (!) ingezonden moeten worden.

Je kan er altijd eens de BTMC van 2021 op nakijken:

Mijn manier van werken is niet helemaal hetzelfde, omdat o.a. de moderators toezicht houden, en ik gaandeweg bijleer, maar het geeft een idee.
@iedereen @Arminius
Is het wellicht een ideetje als er een fotograaf van het forum zin en tijd heeft om gezamenlijk foto's te maken van alle contesters?
Ergens in een gym centraal in Nederland ofzo?

Is maar een ideetje
Dat is een zeer goed idee. Het zou de wedstrijd een erg professionele uitstraling geven. Alleen lijkt het me compleet onuitvoerbaar. (en dan heb ik het alleen nog maar over NLers)

Wat sommigen van jullie eventueel kunnen doen is een professionele fotograaf gebruiken uit dezelfde regio.

Laatst bewerkt:
Potverdorie, net klaar met cutten. Was wel leuk geweest om dat te loggen🌚
Doe gewoon mee. Profiteer van de rebound en haal er dan weer wat %'s af.
Doe ik ook , gaat toch gewoon om de transformatie?
Dit is puur mijn persoonlijke mening, maar ik word een beetje moe van dat transformatie gedoe. In mijn ogen gaat is het doel om met jouw beste shape voor de dag te komen. Ik zou nooit met verschillende divisies komen.

Zoals ik eerder al aangaf:

Laat je alstublieft niet tegengehouden doordat zowel naturals als juice gooses zullen deelnemen. Uiteindelijk gaat het over jouw algemene shape. (proportie, vetpercentage, hardheid en aanverwanten)

&

Iemand die wil deelnemen met als zijn doel een transformatie dan is hij ook van harte welkom. Als jij van skunk naar hunk in drie maanden tijd gaat, dan zal dat zeker en vast ook geapprecieerd worden door de stemmers. Nogmaals, het gaat niet om het massamonster van DBB zijn.

Ben er ook vrij zeker van de velen van ons hier andere doelstellingen hebben en misschien zelfs geeneens dezelfde sport beoefenen.

Laatst bewerkt:
Doe gewoon mee.

Dit is puur mijn persoonlijke mening, maar ik word een beetje moe van dat transformatie gedoe. In mijn ogen gaat is het doel om met jouw beste shape voor de dag te komen. Ik zou nooit met verschillende divisies komen.

Zoals ik eerder al aangaf:

Laat je alstublieft niet tegengehouden doordat zowel naturals als juice gooses zullen deelnemen. Uiteindelijk gaat het over jouw algemene shape. (proportie, vetpercentage, hardheid en aanverwanten)

&

Iemand die wil deelnemen met als zijn doel een transformatie dan is hij ook van harte welkom. Als jij van skunk naar hunk in drie maanden tijd gaat, dan zal dat zeker en vast ook geapprecieerd worden door de stemmers. Nogmaals, het gaat niet om het massamonster van DBB zijn.
Duidelijk.

Laatst bewerkt:
Ik heb vernomen dat degene die vierde wordt op date mag met een forumlid naar keuze, dus daarom doe ik ook mee.

Overigens is het @Sanca Saxon die mij het vertrouwen gaf deze wedstrijd te organiseren. Anders was er (wellicht) geen BTMC 23 geweest.
Ik heb vernomen dat degene die vierde wordt op date mag met een forumlid naar keuze, dus daarom doe ik ook mee.
Ja, dat zal haar vriend erg leuk vinden, Majoor.

Ja, dat zal haar vriend erg leuk vinden, Majoor.
Hier rust Majoor Bert

1351245ced3cdcec273_graf_grafsteen_begrafenis_begraven_bloemen (1).jpg

Gesneuveld na het daten van andermans vriendin​

Terug
Naar boven