- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe gewoon mee met je bulkPotverdorie, net klaar met cutten. Was wel leuk geweest om dat te loggen🌚
Doe ik ook , gaat toch gewoon om de transformatie?
transformatie is ook groeien toch.
De toegevoegde waarde van de datumprikker is dat je er gezamenlijk uitkomt.
De wedstrijd gaat van start op 1 september. Eerlijk gezegd weet ik (nog) niet wie daarover gaat. (i.e. het posten v.d. foto's) Ik hoop dat het stemmen na de reguliere werkuren gestart kan worden. Vergeet niet dat de foto's sowieso een paar dagen eerder (!) ingezonden moeten worden.
Dat is een zeer goed idee. Het zou de wedstrijd een erg professionele uitstraling geven. Alleen lijkt het me compleet onuitvoerbaar. (en dan heb ik het alleen nog maar over NLers)@iedereen @Arminius
Is het wellicht een ideetje als er een fotograaf van het forum zin en tijd heeft om gezamenlijk foto's te maken van alle contesters?
Ergens in een gym centraal in Nederland ofzo?
Is maar een ideetje
Doe gewoon mee. Profiteer van de rebound en haal er dan weer wat %'s af.Potverdorie, net klaar met cutten. Was wel leuk geweest om dat te loggen🌚
Dit is puur mijn persoonlijke mening, maar ik word een beetje moe van dat transformatie gedoe. In mijn ogen gaat is het doel om met jouw beste shape voor de dag te komen. Ik zou nooit met verschillende divisies komen.
Duidelijk.Doe gewoon mee.
Dit is puur mijn persoonlijke mening, maar ik word een beetje moe van dat transformatie gedoe. In mijn ogen gaat is het doel om met jouw beste shape voor de dag te komen. Ik zou nooit met verschillende divisies komen.
Zoals ik eerder al aangaf:
Laat je alstublieft niet tegengehouden doordat zowel naturals als juice gooses zullen deelnemen. Uiteindelijk gaat het over jouw algemene shape. (proportie, vetpercentage, hardheid en aanverwanten)
&
Iemand die wil deelnemen met als zijn doel een transformatie dan is hij ook van harte welkom. Als jij van skunk naar hunk in drie maanden tijd gaat, dan zal dat zeker en vast ook geapprecieerd worden door de stemmers. Nogmaals, het gaat niet om het massamonster van DBB zijn.
Ik ben een taalvirtuoos. Dostojevski is er niets bij.
Doe mee manIedereen alvast succes ben zeer benieuwd hoe jullie er over 3 maanden bijstaan 🫡
bedankt @ArminiusBedankt!
Vandaag zou ik alle sponsoren willen bedanken voor hun riante bijdrage. Ze leveren maar liefst, afhankelijk van welk boek je kiest, een riante bijdrage van € 779,30!
Bekijk bijlage 584139
Bedankt @Galen, @XXL Nutrition,@Fitness Seller & Het Moderatorteam
Idd. Kunnen we hem geen mod maken ofzo? Dat lijkt mij wel iets.
Je kan me ook gewoon vragen hoor.Ik heb vernomen dat degene die vierde wordt op date mag met een forumlid naar keuze, dus daarom doe ik ook mee.
Ja, dat zal haar vriend erg leuk vinden, Majoor.Ik heb vernomen dat degene die vierde wordt op date mag met een forumlid naar keuze, dus daarom doe ik ook mee.
Ik dacht dat @Steks de troost-wisselbeker was?Ik heb vernomen dat degene die vierde wordt op date mag met een forumlid naar keuze, dus daarom doe ik ook mee.