Volgens het regelboek mag de organisator niet deelnemen in verband met objectiviteit. Hij kan echter wel bij nood Limburgse Super Mods verplichten tot deelname.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens het regelboek mag de organisator niet deelnemen in verband met objectiviteit. Hij kan echter wel bij nood Limburgse Super Mods verplichten tot deelname.
Jij doet mee en Sanca volgtKomaan op jongens, nog een boost voor de twijfelaars van Muscle Meat!
Sanca doet sowieso mee. Hij neemt hier iedereen in de maling en staat er vast al bij als Frank Zane.
Je doet geeneens zelf mee.
Ik ben motivator. mag ik in de vrouwendivisie met mijn oranje Basic Fit rokje ?
Het werpt z'n vruchten af moet ik zeggen.
Ja, is bijna een dagtaak die vruchten rapen
Had er over nagedacht maar ben niet van plan van mijn schema die ik voor mezelf heb af te wijken en vraag me af wat het nut er dan van is.
Hoor je dat? Niemand lacht.

Sanca is al om, kijk naar zijn log wie er lacht
Waarom zou je moeten afwijken om aan de contest mee te doen ?Had er over nagedacht maar ben niet van plan van mijn schema die ik voor mezelf heb af te wijken en vraag me af wat het nut er dan van is.
Met jouw grap? Niemand.
Het is niet altijd feest. Beetje meer positiviteit zal je goed doenMet jouw grap? Niemand.
Ik zei toch dat Sanca ons in de maling nam. Ik ken die kapoen door en door.