Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij ook bedankt voor de organisatieUpdate dankwoord aan de sponsoren.
—
Bedankt!
Vandaag zou ik alle sponsoren willen bedanken voor hun bijdrage. Ze leverden maar liefst, afhankelijk van welk boek je kiest, een riante bijdrage van € 1167 voor de podiumplaatsen.
![]()
Bedankt @Galen, @XXL Nutrition, @Fitness Seller, @The Dutch Giant & Het Moderatorteam
Geen probleem, je kan me hier een like geven.

Hoe doe dat toch?
Je spreekt weer in raadsels oom Dagobert.
Ja ik heb te dikke vingers voor mn telefoon, typen gaat altijd fout.
Ik vind dat @Kathlinoo dat Golds gym shirt met bijpassende selfie wel verdient heeft.Geen probleem, je kan me hier een like geven.
Ik wil ook nog eens benadrukken dat @Kathlinoo het als eerste te berde bracht. Dat gaf mijns inziens toch de aanzet.
Misschien als je een keer veganistisch voor haar kookt en eet?Ik vind dat @Kathlinoo dat Golds gym shirt met bijpassende selfie wel verdient heeft.
Goed idee! Haar vriend zal de selfie vast erg waarderen.Ik vind dat @Kathlinoo dat Golds gym shirt met bijpassende selfie wel verdient heeft.
Als het op België is, is het niet per ongelukDus als we plots een atoombom op onze kop krijgen komt het door de dikke vingers van Majoor Bert?
Misschien als je een keer veganistisch voor haar kookt en eet?
Dit is gevaarlijk terrein...Oke dan flamingo. Maar dat is een subgroep van Belg.
Walen zijn geen VlamingenOke dan flamingo. Maar dat is een subgroep van Belg. Net als dat een vierkant een ruit is en voetbal een sport.

Flamingo?
De eer is volledig aan jou.Ik wil ook nog eens benadrukken dat @Kathlinoo het als eerste te berde bracht. Dat gaf mijns inziens toch de aanzet.
Het zijn wel beide Belgen.