XXL Nutrition

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Zoals eerder voorgesteld, kunnen we de laatste week van augustus gezamelijk een fotoshoot doen voor degenen die kunnen.

Wat misschien ook een idee is, is een dbb-meet en dan degene die aan de contest mee doen fotoshoot en de anderen trainen. En na afloop ergens flink bunkeren met z'n allen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Waarom doe jij niet mee, @Vonk? Je loopt er god***domme altijd bij als een fotomodel.

Wilde ff meegeven dat ik het echt top vind dat je de contest weer nieuw leven in hebt geblazen, d'r is in tijden niet zo veel gepost. Er gebeurd weer eens wat en ik heb weer lekker veel leesvoer zo:woot:
Thanks!

Komaan mensen met een penis. Nog een paar dagen!

Neem deel!

TS.jpg

Ik ben aan het cutten. En het gaat wel de goede kant op, maar wel heel langzaam. Zit nu aan het eind vd cut. Stel in het beste scenario haal ik er nog 2kg af. Dan ga ik 3 weken op vakantie, kom ik zeker 4kg aan. Dan nog 1 a 2 weken en dan is het tijd voor de foto.
Nou, dan ben ik weer rond mijn startgewicht. Dus dan zou je qua foto's heel weinig/ geen verschil hebben.

Als het nodig was om de contest door te laten gaan had ik zeker meegedaan.

Misschien in de toekomst. Doen we er een in de winter, of 1 van februari tm mei ofzo.

Ik ben aan het cutten. En het gaat wel de goede kant op, maar wel heel langzaam. Zit nu aan het eind vd cut. Stel in het beste scenario haal ik er nog 2kg af. Dan ga ik 3 weken op vakantie, kom ik zeker 4kg aan. Dan nog 1 a 2 weken en dan is het tijd voor de foto.
Nou, dan ben ik weer rond mijn startgewicht. Dus dan zou je qua foto's heel weinig/ geen verschil hebben.

Als het nodig was om de contest door te laten gaan had ik zeker meegedaan.

Misschien in de toekomst. Doen we er een in de winter, of 1 van februari tm mei ofzo.
Smoesjes... Alleen maar smoejes! Deelnemen!

Terug
Naar boven