Toch niet. 😪
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch niet. 😪
Gaan we Sanca nog zien helikopteren met zn slurf? Kom op mensen, het is haalbaar.
Het is nog geen 18 juni, dus wie weet lukt het je nog anderen te motiveren 😅
Mijn shape is nog nooit zo kut geweest als nu..dus nee

Ja, nu nog qua mensen welk het ook echt afmaken...
Ik pass

Hoe 'kutter' je fysiek, hoe meer ruimte voor verbetering, hoe meer reden om mee te doen!Mijn shape is nog nooit zo kut geweest als nu..dus nee![]()
Dan schrijf je heel snel in zou ik zeggenHoe 'kutter' je fysiek, hoe meer ruimte voor verbetering, hoe meer reden om mee te doen!
Volgens mij had ik al gemotiveerd waarom ik niet meedoe. Ruimte voor een cut is er niet en van een bulk ga ik er niet beter uitzien in 2,5 maand. Ben tevreden met mijn huidige fysiek.
Met jouw vetpercentage ga je zeker wat verschil zien na 2.5 maand lijkt mij.Volgens mij had ik al gemotiveerd waarom ik niet meedoe. Ruimte voor een cut is er niet en van een bulk ga ik er niet beter uitzien in 2,5 maand.
Denk dat dit de reden vooral is ipv bovenstaande ja.
Farizeeër!Mijn shape is nog nooit zo kut geweest als nu..dus nee![]()
Waarom doe je niet mee?Wilde ff meegeven dat ik het echt top vind dat je de contest weer nieuw leven in hebt geblazen, d'r is in tijden niet zo veel gepost. Er gebeurd weer eens wat en ik heb weer lekker veel leesvoer zo
Thanks!
Smoesjes... Alleen maar smoejes! Deelnemen!Ik ben aan het cutten. En het gaat wel de goede kant op, maar wel heel langzaam. Zit nu aan het eind vd cut. Stel in het beste scenario haal ik er nog 2kg af. Dan ga ik 3 weken op vakantie, kom ik zeker 4kg aan. Dan nog 1 a 2 weken en dan is het tijd voor de foto.
Nou, dan ben ik weer rond mijn startgewicht. Dus dan zou je qua foto's heel weinig/ geen verschil hebben.
Als het nodig was om de contest door te laten gaan had ik zeker meegedaan.
Misschien in de toekomst. Doen we er een in de winter, of 1 van februari tm mei ofzo.
Als jij meedoet doe ik ook mee.
En ik ook!