Fitness Seller

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Persoonlijk stem ik op de beste transformatie. En iemand die zijn log goed bij houdt. Dus niet persee de persoon die er het grootste uitziet. Of het meest shredded is.
Of diegene die het beste resultaat heeft gezet qua verandering. Paar deelnemers weet iedereen vooraf al dat die 100% resultaat gaan boeken. Maar indien aplfelstrudel of chrash die -20kg aantikken gaat mijn stem zeker weten daarheen 🫡

Of diegene die het beste resultaat heeft gezet qua verandering. Paar deelnemers weet iedereen vooraf al dat die 100% resultaat gaan boeken. Maar indien aplfelstrudel of chrash die -20kg aantikken gaat mijn stem zeker weten daarheen 🫡
Phoe 20 :0

Let’s go @apfelstrudel !!

• Topic Starter Topic Starter
Wie doet nog mee? Ik zie nu 11 stemmen i.p.v. 10.

Laatst bewerkt:
Yeaah buddy!

Ain't nuthin to it but to do it
SecondaryCloudyBlacknorwegianelkhound-size_restricted.gif

Toen ik zag wie er mee deed heb ik sowieso de hoop om te winnen overboord gegooid , gewoon mee doen voor de fun :p
Haha heb 't overwogen hoor. Maar zit in een verhuizing en ga nog niet cutten dus er verandert geen drol in m'n shape. Zal hooguit wat minder worden gezien de cruise en daarbij lage hgh. Volgend jaar misschien maar dan op 120 kg. :p

Het “ik ben de underdog-gehalte” is erg hoog. Ik ga voor verbeteren van mijn huidige shape. 👍🏼❤️

Ja, die doen al mee. :rolleyes:

Operatie Twintig is gefaald. Mij rest maar één ding. Seppuku plegen!

Laatst bewerkt:
Oli? Dit is een divisie enkel voor mannen.

Terug
Naar boven