Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, want hij kon het zelfs geeneens op een normale manier vragen via PM. De man spoort gewoon niet.
@Bullshark, iets voor jou?Ik heb uit goede bron vernomen dat deelnemer 20 gratis begeleiding krijgt van coach @wovano.![]()
Ja, Mr. Motivator... Deelnemen!
Ik heb uit goede bron vernomen dat de organisator voortaan verplicht deelneemt. Lead by example.Ik heb uit goede bron vernomen dat deelnemer 20 gratis begeleiding krijgt van coach @wovano.![]()
Leuk geprobeerd, maar nee.
Ik heb uit goede bron vernomen dat de organisator voortaan verplicht deelneemt.
Specsavers.nlVolgens het regelboek mag de organisator niet deelnemen in verband met objectiviteit.
Er stonden wel meer dingen in het reglement die dit jaar losgelaten zijn. Regels zijn niet heilig.
Regels zijn er om verbroken te worden.Er stonden wel meer dingen in het reglement die dit jaar losgelaten zijn. Regels zijn niet heilig.
AfgesprokenAls we afspreken dat de 20e deelnemer automatisch minimaal top3 eindigt doe ik mee.
Zegt Majoor NATO.
Zoals?Er stonden wel meer dingen in het reglement die dit jaar losgelaten zijn.
Doe jij nou maar gewoon mee, je maakt sowieso kans.Als we afspreken dat de 20e deelnemer automatisch minimaal top3 eindigt doe ik mee.
Misschien als ik o.a Wengstertje van de trap duw ja.Doe jij nou maar gewoon mee, je maakt sowieso kans.