MuscleMeat

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Ik kan het in de OP niet duidelijk vinden, maar er staat niet wat er precies aangeleverd moet worden en wanneer.

- Wanneer moeten de foto's binnen zijn?
- Hoeveel foto's minimaal/maximaal?
- Zijn er verplichte poses?
- Mogen het losse foto's zijn of moet het een collage zijn?
- Wat is de maximale bestandsgrootte?

Uiterlijk 28e was het volgens mij. En derest is idd onduidelijk. Maar ik stuur gewoon mijn check in foto's anders zijn er 12 😂

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan het in de OP niet duidelijk vinden, maar er staat niet wat er precies aangeleverd moet worden en wanneer.

@Sanca Saxon, @wovano

Laatst bewerkt:

Foto's (einde contest):

- Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen, en na het bijhouden van een logboek.
- De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn.
- Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2021" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
- Stuur een foto met daarop een collage van de verplichte poses (waarvan 2 vrij naar keuze). Er moeten dus minimaal 4 foto's/poses op de collage staan met een maximum van 6.

Verplichte poses:

- Front pose incl. bovenlichaam en benen.
- Side pose incl. bovenlichaam en benen.
- Back pose incl. bov,lichaam en benen.
-Eigen keuze.

Laatst bewerkt:
Trouwens, zijn er al afvallers? Dat pas ik dan even aan in de OP.

Foto's (einde contest):

- Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen, en na het bijhouden van een logboek.
- De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn.
- Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2021" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
- Stuur een foto met daarop een collage van de verplichte poses (waarvan 2 vrij naar keuze). Er moeten dus minimaal 4 foto's/poses op de collage staan met een maximum van 6.

Verplichte poses:

- Front pose incl. bovenlichaam en benen.
- Side pose incl. bovenlichaam en benen.
- Back pose incl. bov,lichaam en benen.
-Eigen keuze.
Kom je lekker op tijd mee? Ik heb dus geen start contest foto met “Big-T Memorial contest” blaadje. 🙈🙈

geen start foto 🤔 wat gaat er dan vergeleken worden? Nhaja was ook vroeg vanmorgen hihihj

geen start foto 🤔 wat gaat er dan vergeleken worden? Nhaja was ook vroeg vanmorgen hihihj
Denk dat het misschien handig is om in het bericht bij de collage de link te zetten naar de logpost waar alle beginfoto's staan van de betreffende persoon. Zo kunnen mensen met één muisklik meteen alle startfoto's zien om te vergelijken wanneer ze gaan stemmen.

Laatst bewerkt:
Collages maken zit niet in mijn competentie pakket 🫣

Terug
Naar boven