- Waardering
- 10.369
Geen verkeerde suggestieZeg ook niet dat je moet deelnemen, alleen het voorbeeld geven![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen verkeerde suggestieZeg ook niet dat je moet deelnemen, alleen het voorbeeld geven![]()

Identificeer jezelf een paar weken als man. Kan je meedoen 🤪Helaas ben ik uitgesloten van deelname omdat ik geen penis heb![]()
@Sanca Saxon, @wovanoIk kan het in de OP niet duidelijk vinden, maar er staat niet wat er precies aangeleverd moet worden en wanneer.
- Wanneer moeten de foto's binnen zijn?
- Hoeveel foto's minimaal/maximaal?
- Zijn er verplichte poses?
- Mogen het losse foto's zijn of moet het een collage zijn?
- Wat is de maximale bestandsgrootte?
Ik heb de datum al gevonden
Ik kan het in de OP niet duidelijk vinden, maar er staat niet wat er precies aangeleverd moet worden en wanneer.
- Wanneer moeten de foto's binnen zijn?
- Hoeveel foto's minimaal/maximaal?
- Zijn er verplichte poses?
- Mogen het losse foto's zijn of moet het een collage zijn?
- Wat is de maximale bestandsgrootte?

Het is een copy paste uit 2021.

Ik kopieerde gewoon the boss man. 😪
?Even een kleine opmerking, waar komt 24 en 30 september vandaan?
Kom je lekker op tijd mee? Ik heb dus geen start contest foto met “Big-T Memorial contest” blaadje. 🙈🙈Foto's (einde contest):
- Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen, en na het bijhouden van een logboek.
- De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn.
- Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2021" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
- Stuur een foto met daarop een collage van de verplichte poses (waarvan 2 vrij naar keuze). Er moeten dus minimaal 4 foto's/poses op de collage staan met een maximum van 6.
Verplichte poses:
- Front pose incl. bovenlichaam en benen.
- Side pose incl. bovenlichaam en benen.
- Back pose incl. bov,lichaam en benen.
-Eigen keuze.
Kom je lekker op tijd mee? Ik heb dus geen start contest foto met “Big-T Memorial contest” blaadje. 🙈🙈
tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
Bij deze kan ik verifiëren dat jij het bent.Kom je lekker op tijd mee? Ik heb dus geen start contest foto met “Big-T Memorial contest” blaadje. 🙈🙈
Denk dat het misschien handig is om in het bericht bij de collage de link te zetten naar de logpost waar alle beginfoto's staan van de betreffende persoon. Zo kunnen mensen met één muisklik meteen alle startfoto's zien om te vergelijken wanneer ze gaan stemmen.geen start foto 🤔 wat gaat er dan vergeleken worden? Nhaja was ook vroeg vanmorgen hihihj
Hihihi bij mij ook niet. 🙈🙈Collages maken zit niet in mijn competentie pakket 🫣