Fitness Seller

bij de apotheek

dutske

Novice
Waardering
0
hoi

iemand een idee wat je zoal aan AAS op dokters voorschrift bij de apotheek kan krijgen,ik lees veel van bestellen via internet maar wil wel eens weten wat je bij de apotheek kan verwachten

deca weet ik maar zijn er nog andere ?

Mvg tom

Deca-durabolin
durabolin
sustanon 250
Proviron
testoviron
Pregnyl
tamoxifen
clomifen

IK denk dat hij je alleen niets zal gaan geven.

• Topic Starter Topic Starter
hoi

dank u voor de reactie
ik ben nog niet van plan iets te nemen
maar heb er al eens met mijn dokter over gebabeld en hij schrijft het
me wel voor ,als ik wil en klaar voor ben
daarom ben ik wat info bij elkaar aan het zoeken
zodat ik kan zeggen wat hij moet voor schrijven:cool:

Mvg tom

Haha, Welke Doc heb jij? :D
Die wil ik ook wel haha

ik heb gewoon gezegd ,als ik er mee wil beginnen help je dan
of heb je liever dat ik misschien brol van het internet bestel
+ hij weet wie ik ben en wat ik al heb meegemaakt

Mvg tom

heb er al eens met mijn dokter over gebabeld en hij schrijft het
me wel voor ,als ik wil

:eek::duh:

dat komt dacht ik vooral omdat, België een overschot aan artsen kent. Door het tekort aan patiënten per arts, willen de artsen wel eens kunstmatig patiënten ( in dit geval cliënten ) creëren. Ze zijn eerder geneigd om aan de wensen van de patiënt te voldoen dan de Nederlandse arts, om zo hun patiënten portfolio hoog te houden. Vergis je niet, ook in België is dit tegen de wet,,..

Tekort aan patienten? Waarom zit die wachtzaal dan altijd bomvol en zit ik daar meer dan 1 uur te wachten?

In belgie kan je daar nogal eens geluk mee hebben

Shit, wat voor een gedacht hebben jullie Nederlanders van België, het is hier het Wilde Westen niet he :p

Denk echt niet dat je iets van bovengenoemde middelen kan meekrijgen zonder voorschrift.

Het enigste wat lukt is ventipulmin (clenbuterol), als je ze wijsmaakt dat je paard een verkoudheid heeft. Als iemand andere ervaringen heeft hoor ik het graag... :D

Ik heb mn voorschriftjes hier altijd bij de dokter gehaald, bij meerdere zelfs. Het enige probleem is dat je maar 1 susta per 3 weken ongeveer voorgeschreven krijgt, en vooral dat je maar 1 voorschriftje per consultatie krijgt.. Het is wel lastiger geworden dan een paar jaar geleden, nu doen ze het enkel nog als ze je kennen. En voor zover ik weet is testoviron en durabolin al lang niet meer te krijgen (in belgie althans). en de deca is maar 50 mg/ml...

pff ik kreeg niks los hoor, vroeg om wat hcg :(....gaf er zelf nog een draai aan dat ik het wou nemen als afslankmiddel

zoals reeds gezegd
de dokter in kwestie kent mij al heel men leven
hij heeft liever dat hij weet wat ik neem en mij dus danig
ook kan opvolgen tijdens de eventuele kuur
ik wil eerst weten wat ik zoal kan verwachten van een apotheek
voor ik ergens ga aan beginnen
belgie of nederland maakt niet uit als je een medische reden hebt zullen ze je wel helpen

zo en nu terug effe ontopic blijven:rolleyes:

Mvg tom

klopt, medische redenen ja. Maar een anabolen op deze dosis hebben geen toegevoegde medische waarde. tenzij je misschien aids patiënt bent.

nee nee geen aids hier man

Shit, wat voor een gedacht hebben jullie Nederlanders van België, het is hier het Wilde Westen niet he :p

Denk echt niet dat je iets van bovengenoemde middelen kan meekrijgen zonder voorschrift.

Het enigste wat lukt is ventipulmin (clenbuterol), als je ze wijsmaakt dat je paard een verkoudheid heeft. Als iemand andere ervaringen heeft hoor ik het graag... :D

Ik heb een aantal belgen op mijn msn lijst en een paar daarvan krijgen het op voorschrift van hun huisarts terwijl ze niks mankeren.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Wordt het ook vergoedt door je ziekenfonds of moet je het wel betalen ?

Terug
Naar boven