Fitness Seller

bij de apotheek

Ik heb mn voorschriftjes hier altijd bij de dokter gehaald, bij meerdere zelfs. Het enige probleem is dat je maar 1 susta per 3 weken ongeveer voorgeschreven krijgt, en vooral dat je maar 1 voorschriftje per consultatie krijgt..

Hoe kom je daarbij. Ik kreeg telkens een 3 tot 5 voorschriften mee.

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Ik heb een aantal belgen op mijn msn lijst en een paar daarvan krijgen het op voorschrift van hun huisarts terwijl ze niks mankeren.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Wordt het ook vergoedt door je ziekenfonds of moet je het wel betalen ?

Nee, daar moet je een speciaal attest voor hebben. Je betaalt gewoon de volle pot. Voor Deca of testo (weet het niet meer juist) was dat toch bijna 40 euro voor 3 spuitjes van 50Mg. Meen ik mij te herinneren.

bij de apotheker zijn de spuitjes verpakt per 2 van deca en kosten ng geen 20 euro .

mvg

hoi

dank u voor de reactie
ik ben nog niet van plan iets te nemen
maar heb er al eens met mijn dokter over gebabeld en hij schrijft het
me wel voor ,als ik wil en klaar voor ben
daarom ben ik wat info bij elkaar aan het zoeken
zodat ik kan zeggen wat hij moet voor schrijven:cool:

Mvg tom

Wtf? hoe krijg je dat voor elkaar?

Stromba 5mg (winny)

bij de apotheker zijn de spuitjes verpakt per 2 van ""deca-durabolin">deca-durabolin">"deca-durabolin">deca en kosten ng geen 20 euro .

mvg

Dan is het de "testosteron">testo die zoveel kostte.

Maar 20 euro blijft heel veel geld voor 2 spuitjes van 50mg/ml.

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Mijn sportdokter schrijft voor en zet de spuiten zelf.

ja zeg wel dat dat duur is ik heb er zelf liggen die een dokter voorgeschreven had en die kosten met voorschrift van een dokter zo'n 18 euro voor 2 spuitjes van 50mg/ml .

en als je een dokter hebt die voorschrijft moogt ge van geluk spreken . de meeste dokters hebben de kennis nie van anabolen of ze krijgen bijna iets aan hun hart als je over anabolen begint .

Mijn (ex) dokter heeft het lang geleden al eens voorgeschreven, maar hij wou dat ik er bij verschillende apotheken omging. Ik kan me wel herinneren dat het maar om een klein kuurtje ging (mijn 1ste). Die injecteerde hij dan zelf bij me.
Later injecteerde hij de spullen die ik via een dealer had.
Hij maakte geen probleem van de hoeveelheid. Moest wel altijd een visite betalen.
Nu injecteer ik zelf, ben verhuisd en heb een andere dokter.
Heb het niet gevraagd aan mijn huidige dokter, want ik was toch van plan om het zelf te doen..

Mijn ervaring is dat er toch veel veranderd is buiten vroeger.
Vroeger kreeg ik ook sust. ed voorgeschreven weliswaar niet te veel.
Maar de laatste jaren is mijn dokter daar niet zo happig meer op.
Pregnyl/clomid krijg ik nog wel eens los, maar dan op naam van mn vrouw en heel beperkt. (en ik heb nog steeds dezelfde dokter)

dokters geven eerst een hele lange preek en als ge na een paar keer gaan vragen er toch krijgt dan schrijven ze meestal voor dat je gewoon een spekske binnen hebt . ik heb al zeker 12 dokters gedaan en overal nikske en op het internet is het te riskant om te kopen of aan een of andere die een daeler is en waar je je geld op stuurt en brol krijgt of je krijgt helemaal niks en uw geld is weg foetsie naar de goot .
smijt dan nog liever men geld in de goot .

op het internet is het te riskant om te kopen of aan een of andere die een daeler is en waar je je geld op stuurt en brol krijgt of je krijgt helemaal niks en uw geld is weg foetsie naar de goot .
smijt dan nog liever men geld in de goot .

Een beetje zoeken en je komt bij de juiste mensen terecht...

ik had vroeger een dokter maar die doet het niet meer dus ja zit ik te wachten tot ik de juiste persoon tegen kom .

mvg

op het internet moet je al veel geluk hebben dat je goeie producten krijgt of ze sturen niks op , ik heb vrienden van mij die het al meegemaakt hebben .

Leuk alsof hij er ook echt iets aan heeft. Docs gaan je echt niet 500mg per week of meer voorschrijven. Gewoon waardeloos je mag blij zijn als je al 250mg test per 2 weken van hem voorgeschreven krijgt en hij komt nog zelfs met 50mg per week haha. Maar goed zo ver is hij nog niet met info vergaren :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven