XXL Nutrition

Bijwerking anavar/winstrol?

  • Topic starter Fox
  • Startdatum
  • Reacties 65
  • Weergaven 8K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Met winstrol zou je eigenlijk moeten kunnen afvallen qua vet% en groeien qua vvm tegelijkertijd.
Nooit zelf gebruikt nee. En idd dat gebeurt vaak bij winstrol. Maar heb het idee dat je er net ff meer uithaalt als je eerst gaat cutten en dan lichtelijk bulken met winny. Maar idd 0 ervaring met aas dus moet eig gewoon m'n mond houden
 
Ik merkt nooit krachttoename van Winstrol.
Wel van anavar. Ik cut liever op anavar dan op Winstrol want Winstrol fockt mijn gewrichten op waardoor ik minder zwaar kan gaan. Anavar maakt mijn spieren voller dus merk ik krachttoename waardoor ik meer aankan. (Betere spierbehouder in mijn ogen)
Of je neemt Eerst anavar en dan laatste weken winny voor die “finishing touch”
Nooit krachttoename van winny?
Meen je dit nou echt? Hoe kan dat?
 
Nou ben ik nieuw hier he, dus wat weet ik van hoe 't hier werkt. Grappig hoe zo' n topic ineens kan veranderen. Iemand bekend met Arimidex als nakuur? Schijnt oestrogeen in je lichaam naar beneden te halen ipv de aanwezige oestrogeen tijdelijk op non-actief te zetten, wat de meeste nakuren schijnen te doen.
 
Nooit krachttoename van winny?
Meen je dit nou echt? Hoe kan dat?
Van hardmakende producten krijg ik geen krachttoename alleen van natmakende zoals deca en dbol/oxy
 
Weer een hoop bro gelul hier.

@ts

Je bent fucked en nolva gaat niks doen als het gyno is.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Van hardmakende producten krijg ik geen krachttoename alleen van natmakende zoals deca en dbol/oxy
Maar anavar is toch ook een hardmakende product? En daar krijg je wel kract van?
Maar kom op , van winny moet je echt wel krachttoename krijgen vriend, was je gear mischien niet nep?
 
Maar anavar is toch ook een hardmakende product? En daar krijg je wel kract van?
Maar kom op , van winny moet je echt wel krachttoename krijgen vriend, was je gear mischien niet nep?
Anavar wel. Winny geen krachttoename wel hardheid en gewrichtspijn
 
Weer een hoop bro gelul hier.

@ts

Je bent fucked en nolva gaat niks doen als het gyno is.

Bedankt voor je reactie.

Wat gaat wel iets doen? En wat is anders het advies, huisarts bezoek?
 
Bedankt voor je reactie.

Wat gaat wel iets doen? En wat is anders het advies, huisarts bezoek?
Als het echt gyno is een operatie.
 
4e dag winstrol cycle en ik kan niet meer schijten ? Wtf?
Is zo hard als steen
 
Dacht dat jij de winny expert was amir1121 hoeveel vragen kan je stellen na 4 dagen winny.
Ik heb maar 1 vraag gesteld, andere was een opmerking op iemand die niet sterker is geworden op winny.
Is ook mn eerste cycle op winny.
Maar hoe kan het dan dat hij niet sterker op winny geworden is?
En effe serieus, ik kan niet schijten man wtf?
Hoe kan ik dit verhelpen?
 
Ik heb maar 1 vraag gesteld, andere was een opmerking op iemand die niet sterker is geworden op winny.
Is ook mn eerste cycle op winny.
Maar hoe kan het dan dat hij niet sterker op winny geworden is?
En effe serieus, ik kan niet schijten man wtf?
Hoe kan ik dit verhelpen?
Klysma
 
Nagenoeg alle AAS (welke in bodybuilding worden gebruikt) zorgen voor krachttoename. Het verschil dat jij opmerkt valt te verklaren door de manier waarop je ze classificeert; nat / droog. Waarmee je bedoelt dat er middelen zijn die ervoor zorgen dat je ineens heel wat meer vocht vasthoudt en middelen zijn die daar niet of minder bekend om staan. Die krachttoename komt voort uit het feit dat vocht ook massa is en zeker in de spieren bij zal dragen aan extra kracht. Getuige jouw eigen ervaringen ook. Maar in essentie zullen nagenoeg alle AAS voor krachttoename zorgen.
 
Nagenoeg alle AAS (welke in bodybuilding worden gebruikt) zorgen voor krachttoename. Het verschil dat jij opmerkt valt te verklaren door de manier waarop je ze classificeert; nat / droog. Waarmee je bedoelt dat er middelen zijn die ervoor zorgen dat je ineens heel wat meer vocht vasthoudt en middelen zijn die daar niet of minder bekend om staan. Die krachttoename komt voort uit het feit dat vocht ook massa is en zeker in de spieren bij zal dragen aan extra kracht. Getuige jouw eigen ervaringen ook. Maar in essentie zullen nagenoeg alle AAS voor krachttoename zorgen.
De ene gaat er harder op een middel dan de ander. Mijn favoriet blijft Test-Deca-oxy-dbol voor bizarre krachttoename
 
Back
Naar boven