AndroidHealthClinic

Bijwerking anavar/winstrol?

  • Topic starter Fox
  • Startdatum
  • Reacties 65
  • Weergaven 8K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

De ene gaat er harder op een middel dan de ander. Mijn favoriet blijft Test-Deca-oxy-dbol voor bizarre krachttoename

Ja ik snap je punt prima natuurlijk :)
 
Orals fucken nou eenmaal met je maag en darmen...
 
test,deca ,annavar . klassieke pl kuur . dreamy1 is een goeie jonge maar wat kuren betreft is hij de weg kwijt . zijn doseringen en stacks gaan nergens over . dbol en oxy come on man
 
Je vergeet de belangrijkste; lever.

Klopt, maar opgedane leverschade oid merk je normaalgesproken niet zo snel, daar waar je na een paar dagen orals al flinke buikpijn etc. kan krijgen.
 
Klopt, maar opgedane leverschade oid merk je normaalgesproken niet zo snel, daar waar je na een paar dagen orals al flinke buikpijn etc. kan krijgen.

Toch zou ik me over het laatstgenoemde minder snel zorgen maken om de lever.
 
Ik heb maar 1 vraag gesteld, andere was een opmerking op iemand die niet sterker is geworden op winny.
Is ook mn eerste cycle op winny.
Maar hoe kan het dan dat hij niet sterker op winny geworden is?
En effe serieus, ik kan niet schijten man wtf?
Hoe kan ik dit verhelpen?

Vinger in de poeperd steken wilt wel eens helpen
 
Klopt, maar opgedane leverschade oid merk je normaalgesproken niet zo snel, daar waar je na een paar dagen orals al flinke buikpijn etc. kan krijgen.
Nam het 12 weken zonder probs. Volgens de bloedonderzoek zat mijn lever op een normale range. Ook geen hoge bloeddruk
 
Toch zou ik me over het laatstgenoemde minder snel zorgen maken om de lever.

Mwa, aan een stomach ulcer kan je anders ook best snel dood gaan hoor. De lever heeft nog redelijk wat regeneratief vermogen waar de maag minder vergevingsgezind is.
 
Nam het 12 weken zonder probs. Volgens de bloedonderzoek zat mijn lever op een normale range. Ook geen hoge bloeddruk

Heb je geluk mee dan. Als ik het kon had ik ook dbols als candy gegeten :rolleyes:
 
Mwa, aan een stomach ulcer kan je anders ook best snel dood gaan hoor. De lever heeft nog redelijk wat regeneratief vermogen waar de maag minder vergevingsgezind is.

Ja dat is waar, maar dat is als het goed is wel even wat anders dan een beetje maagpijn.. En je kunt prima omeprazol of panteprazol nemen tijdens een oral kuurtje.
 
amir1121 voel je de keutel wel drukken tegen je kringspier? Wanneer je een vingerkootje naar binnen laat glijden, komt die er dan bruin uit?
 
Heb je geluk mee dan. Als ik het kon had ik ook dbols als candy gegeten :rolleyes:
Ik hoef alleen maar naar het potje te kijken en me leverwaardes schieten al 100 punten omhoog.
 
Back
Naar boven