AndroidHealthClinic

Binge eten

P2012

Cool Novice
Waardering
5
Ik heb er nog nooit last van gehad, maar vabdaag voor de tweede keer deze week mezelf helemaal volgestopt met eten... Misselijk zijn en toch dooreten (chocolade, snoep,koek oude kaas, zelfs dingen die ik niet eens lekker vind...). Ik schat zo'n 4k calorieën in nog geen halfuur.

Hoe gaan jullie hiermee om de rest vd week? Compenseren door minder kcal te eten?

Inderdaad minder kcal eten de dag erna of extra cardio-en. Ga ff een paar uurtjes wandelen ofzo anders.

Je komt net uit een cut zeker?

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu idd al maar gaan strandwandeling gaan maken en zal morgen ff flink kcal gaan schrappen en extra cardio. Idd, was eigenlijk van plan mn kcal langzaam op te schroeven richting bulk, maar plak er toch maar twee extra weekjes cutten aan vast

Ben nu idd al maar gaan strandwandeling gaan maken en zal morgen ff flink kcal gaan schrappen en extra cardio. Idd, was eigenlijk van plan mn kcal langzaam op te schroeven richting bulk, maar plak er toch maar twee extra weekjes cutten aan vast
binge eten is een reactie van lichaam&geest op het cutten. En jouw oplossing is verder cutten?

Als je eigenlijk al van plan was je kcal weer op te schroeven ga ik er vanuit dat je je doel redelijk behaald hebt, in dat geval zou ik niet verder cutten maar juist je kcal omhoog schroeven. Anders loop je alleen maar risico vaker te gaan bingen.

binge eten is een reactie van lichaam&geest op het cutten. En jouw oplossing is verder cutten?

Als je eigenlijk al van plan was je kcal weer op te schroeven ga ik er vanuit dat je je doel redelijk behaald hebt, in dat geval zou ik niet verder cutten maar juist je kcal omhoog schroeven. Anders loop je alleen maar risico vaker te gaan bingen.

Ja, daar heb je zeker gelijk in... Maar na die eetbuien wil ik eigenlijk weer ff cutten, maar dan kom je dus gewoon in een vicieuze cirkel terecht(mocht ik weer binge eten).

2.5 kg zwaarder dan gisterochtend... Zal wel hoop vocht zijn(hoop ik)

@Skatermarvin kan je alles vertellen over strafcardio! ;)
Ik kon er op wachten dat ik hier getagt zou gaan worden. Las het topic ook al, maar was te lui om te reageren.

Die binges zijn inderdaad een gevolg van je cut. In een deficit krijg je helaas sneller dit soort neigingen en herken het ook wel.

Zelf zou ik een aantal dagen wat lager gaan (maar nooit lager dan BMR) en misschien wat cardio toevoegen.

Weet verder niet hoe je dieet en shape eruit ziet, dus durf geen echte uitspraak te doen over hoe je nu verder moet..

Wat meer info zou wat dat betreft handig zijn..lengte, gewicht, vetpercentage en wat info over je dieet de afgelopen tijd..

Ik kon er op wachten dat ik hier getagt zou gaan worden. Las het topic ook al, maar was te lui om te reageren.

Die binges zijn inderdaad een gevolg van je cut. In een deficit krijg je helaas sneller dit soort neigingen en herken het ook wel.

Zelf zou ik een aantal dagen wat lager gaan (maar nooit lager dan BMR) en misschien wat cardio toevoegen.

Weet verder niet hoe je dieet en shape eruit ziet, dus durf geen echte uitspraak te doen over hoe je nu verder moet..

Wat meer info zou wat dat betreft handig zijn..lengte, gewicht, vetpercentage en wat info over je dieet de afgelopen tijd..

Thankss. Ik ben 191 cm en woog voor de eetbuien 90 kg met een vetpercentage van rond de 13%. Van maart tot eind mei gecut, daarna beetje rond onderhoud gegeten en afgelopen 6 weken weer aan het cutten. Ga deze week denk ik nog kcaldefict hanteren ter compensatie en daarna gewoon weer lekker bulken

Ja, pas op met dat bingen. Alsje te erge sugarcravings krijgt dat je vreet tot je erbij moet kotsen ga je richting een eetstoornis. Dan kan je ook je macros en kcal niet goed tracken, want je weet niet wat je binnenhoudt en wat er weer uitgaat..

Ja, pas op met dat bingen. Alsje te erge sugarcravings krijgt dat je vreet tot je erbij moet kotsen ga je richting een eetstoornis. Dan kan je ook je macros en kcal niet goed tracken, want je weet niet wat je binnenhoudt en wat er weer uitgaat..

Nou, macro's tracken na zo'n binge als gisteren is sowieso kansloos. Ging zoveel doorheen in dat halfuur haha . Nja gisteren wel nog 15 km extra gewandeld en vandaag 20 km gefietst en zware beentraining gehad. Zo nog rondje hardlopen (zover dat lukt na de beentjes getraind te hebben ). Vandaag voor de rest gewoon laag in kcal/carbs

Terug
Naar boven