XXL Nutrition

binnen een maand een half naar spanje

el-terrible

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik vertrek binnen een maand een half naar Spanje, naar Loret Del mar , nou heeft een trainingspartner van de sportschool gezegd dat men daar de Winstrol aan niets kunnen krijgen,

Is dit nog altijd zo of geven ze dat niet aan toeristen

ps: indien ik het kan verkrijgen ga ik het niet meenemen op het vliegtuig maar versturen via de post:rolleyes:

Een half wat? Een half uur een halve dag, een halve week, een halve maand of een half jaar?

Streep door wat niet van toepassing is

and use condoms ;)

Typisch, gaan naar Llloret om te palen, en daar vollenbak rukken omdat al die sloeries een dikke nek hebben!!! Been there done that blablabla

Br0 zei:
Typisch, gaan naar Llloret om te palen, en daar vollenbak rukken omdat al die sloeries een dikke nek hebben!!! Been there done that blablabla

Jezus ook de belgen onder ons hebben een verplichte inburgeringscursus nodig om zich te mogen registreren hier op DBB want die uitspraken word je ook niet wijzer van

Infinity zei:
Jezus ook de belgen onder ons hebben een verplichte inburgeringscursus nodig om zich te mogen registreren hier op DBB want die uitspraken word je ook niet wijzer van

Hahaha... ik haal eruit: hij ging vol enthousiasme naar lloret om te nken, maar zat vervolgens vollop te rukken omdat die vrouwen daar een dikke nek hebben

een dikke nek??

o/t als je verder dan je neus langs is had gekeken, DBC01 heeft een heel topic erover gemaakt sticky nog wel

Stickys lezen, pipo!!

Eigenlijk negatief karma..

Terug
Naar boven