Fitness Seller

binnen twee weken naar duitsland...

el-terrible

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
misschien wel een domme vraag, maar kunnen we daar verboden producten in de apotheker verkrijgen die we hier (in belgië) niet kunnen krijgen?

Niet meer dan in Belgie geloof ik.

Italie en Griekenland heb ik het meeste succes nog gehad.

Griekenland is wel oppassen, daar word veel meer fake verkocht dan in Italie. Beste koop je het of bij een goede dealer of je moet echt weten welke verpakking nep en welke echt is. Sommige zijn niet van echt te onderscheiden. Ik zou persoonlijk nooit in het buitenland kopen, misschien Amerika, maar dan houd het wel op.
Heb een paar verhalen gelezen op internet waar je soms niet vrolijk van word.

Amerika? wat bedoel je daarmee? en ik denk niet dat de vraag bedoeld was om bij dealers te kopen maar bij een normale apotheek als het griekenland, italie, duitsland enz.. betreft.

• Topic Starter Topic Starter
ja niet bij een dealer maar een gewone apotheek!

vitamine b12, en wat je niet in belgie kan krijgen
vitamine b12 depot

ik heb het over de injectie ampullen dan, want aan b12 pillen heb je in NL vast genoeg

Zyklon B-depot..is wel erg toxisch voor het lichaam

JuggerNaut zei:
Zyklon B-depot..is wel erg toxisch voor het lichaam

:roflol: volgens mij weet het merendeel de geschiedenis niet van het spul, betwijfel of ze überhaupt wel weten wat het is.

edit: waarom, als je een leter of een paar woorden wil verbeteren of erbij wil zetten komt er altijd te staan laatst aangepast door blablabla

Laatst bewerkt:
Offtopic:

Zijn blauwe korrels die zodra ze in aanraking komen met water omzetten in het giftige blauwzuurgas..

heb het nog ff teruggezocht..Zyklon B - Wikipedia

Zyklon B..every other day! ;)

Terug
Naar boven