Fitness Seller

Binnenborst

Status
Niet open voor verdere reacties.

prob

Novice
Waardering
0
He ik ben nu al een tijdje aan het trainen, maar ik blijf tussen mijn borsten niet erg gespierd. Je ziet mijn borstbeen midden op mijn borst. Met kleine kuiltjes erin. Heeft iemand hier ervaring mee? Blijft dit zo of kun je dit weg trainen? Zijn er goede oefeningen voor de binnenkant van de borst om dit weg te trainen of blijft dit gewoon altijd zo??

BVD

veel dumbbelldrukken en flyes zullen je wel helpen

Volgens mij is hetgeen jij beschrijft normaal. Kijk anders maar eens naar wat foto's van wat bodybuilders ook deze hebben van die 'kuiltjes' als ze erg droog staan. Verder kun je er weinig aan doen gewoon hard trainen en goed eten zodat je pectoralis volledig kan ontwikkelen.

Binnenkant borst trainen.... o dear.

:rolleyes: Flyes voor je "binneborst"..

Binneborst..

Naja probeer wat small te bankdrukken..[/quote]

Dat triggert nog altijd het meest je triceps;) Wil je een vollere binnenkant borst kan ik de TS maar 1 ding adviseren. MEER MASSA kweken op je borst, dan komt het vanzelf goed met de binnekant.

Tuurlijk belast dat het meest je tricep, maar dat neemt niet weg dat de "binneborst" bij deze oefening het meest wordt aangesproken qua borst activiteit.

Maar natuurlijk eerst een dikke borst kweken tot je echt tevreden bent, dan kan je gaan werken aan de zwakke puntjes.

Naa Milos luisteren, het zal je goed doen!

Topic # 1238503

Zal het al ff samenvatten dan hoef je de rest niet meer te lezen:

deelconclussie: closegrip benchen is een triceps oefening
Eindconclussie: er bestaat geen binnenkant borst

Topic # 1238503

Zal het al ff samenvatten dan hoef je de rest niet meer te lezen:

deelconclussie: closegrip benchen is een triceps oefening
Eindconclussie: er bestaat geen binnenkant borst

Thank you. binnenkant borst kun je niet exclusief aanspreken. Dus meer massa is een beter borst overall

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

He ik ben nu al een tijdje aan het trainen, maar ik blijf tussen mijn borsten niet erg gespierd. Je ziet mijn borstbeen midden op mijn borst. Met kleine kuiltjes erin. Heeft iemand hier ervaring mee? Blijft dit zo of kun je dit weg trainen? Zijn er goede oefeningen voor de binnenkant van de borst om dit weg te trainen of blijft dit gewoon altijd zo??

BVD

Dat "gat" wat je ziet is gewoon de scheiding tussen de aanhechtingen van de linker- en rechter kant van de Pec. major.

Aangezien je deze niet kan erplaatsen zal de afstand dus ook nooit wijzigen. Wat wel gebeurd is dat naarmate je borst als geheel verdikt (binnen/buitenkant accentueren bestaat imo niet) dat gat minder lijkt.

Kijk maar eens naar foto's van pro BB'rs. Er zijn er bij wie de platen bijna tegen elkaar staan en er zijn er die een gat er tussen hebben. En ik weet zeker dat als binnenkantborst training bestaan had deze laatste groep daar wel gebruik van gemaakt zou hebben.

Tuurlijk belast dat het meest je tricep, maar dat neemt niet weg dat de "binneborst" bij deze oefening het meest wordt aangesproken qua borst activiteit.

Maar natuurlijk eerst een dikke borst kweken tot je echt tevreden bent, dan kan je gaan werken aan de zwakke puntjes.

Ben je op je hoofd gevallen of zo?

Vermits je borstspier kan vergeleken worden met horizontale "elastiekjes", bestaat er geen 'binnen-en buitenkant borst', het is 1 en dezelfde spier. Boven- en onderkant borst bestaat wel.

omg wat een complete onzin

Als je een "binnenkant" borst wil kan je beter de bar zo breed mogelijk nemen om zoveel mogelijk borst te gebruiken en schouders/triceps-gebruik te minimaliseren.

Of een echte borst oefening doen zoals cable flyes

Volgens mij is hetgeen jij beschrijft normaal. Kijk anders maar eens naar wat foto's van wat bodybuilders ook deze hebben van die 'kuiltjes' als ze erg droog staan. Verder kun je er weinig aan doen gewoon hard trainen en goed eten zodat je pectoralis volledig kan ontwikkelen.

bedoel je ook die kuiltjes bij de oksel in de buurt? heb ik en zijn lelijk en sta niet droog :(

Die "kuiltjes" is gewoon de spier die vanaf de aanhechtingen op je borst een "draai" moet maken om bij je arm te komen.

Heel normaal dus en niet weg te trainen. Zal naarmate de spier dikker word alleen maar erger worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven