AndroidHealthClinic

Binnenkort hebben alle voetbalclubs cheerleaders!

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gez...e-fitnesstrend-rondhuppelen-met-pompons.dhtml

Cheerleading, we kennen het allemaal uit de typische Amerikaanse high schoolfilms. Deze favoriete sport van tienermeisjes helpt je nu in vorm te raken, het is namelijk de nieuwste fitnesstrend die nu ook naar Europa komt overgewaaid.

Voor iedereen

De nieuwste fitnesstrend Cheerobics combineert technieken van het traditionele cheerleaden met een intensieve work-out waarmee je eveneens aan je conditie werkt. Deze trend komt natuurlijk uit Amerika overgewaaid en is momenteel ook al een hype in het Verenigd Koninkrijk. De Britse Jess Rossi geeft lessen in Cheerobics en leidt het team SCZ Cheerleaders, een ploeg die meedoet aan de Britse competities. Als de beelden van tienermeisjes die acrobatische kunstjes uitvoeren in de Amerikaanse films je schrik hebben aangejaagd, dan moet je niet vrezen. Cheerobics is geschikt voor mensen van alle leeftijdsgroepen en met alle niveaus van conditie. Er zijn namelijk verschillende lessen aangepast aan de verschillende niveaus van de deelnemers.

Deze nieuwe fitnesstrend is bedoeld om niet alleen je lichaam in vorm te krijgen, het moet vooral leuk zijn en je vrolijk maken. En ja, je krijgt echt pompons waarmee je moet dansen. (ep)
30/08/10 17u19

misschien ga ik het nog een keer kijken dan

seizoenskaart halen

Neuken die sletjes!

Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

:)

Laatst bewerkt:
Lekker wijf op de pic :thumbs:

Zouden meer sporten moeten hebben.. :D

alle voetbalploegen... dacht het niet. heb alleszins weet van een ploeg in eersteklasse die enkele jaren geleden de boel ook wou opvrolijken met cheerleaders. alles ging fijn tot er verkrachting aan het licht kwam door spelers, werd in de doofpot gestoken en heel het cheerleadergedoe werd snel opgedoekt. enfin ja, dit was natuurlijk een alleenstaand feit, voor de rest is het opzich wel leuk om zien natuurlijk.

waarom moet dat dan ook weer gebeuren.. triest

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aha! Aha!

hebben ze voetbalteams in belgie?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor de die-hard queerleaders onder ons ;)

Of in mijn geval geilen op Hayden :p

(Moest deze onlangs verplicht bekijken bij men vriendin, sigh .. nuja Hayden <3 ) ^^

Bij mijn loopje van afgelopen zaterdag kwam ik na de finish in de catacomben dit tegen:

toch leuk als je een beetje moe bent.

Terug
Naar boven