Fitness Seller

bitchtits

ja man, zijn gemakkelijk producten voor. Als je ze voelt aankomen, kun je die producten gewoon gebruiken.
Zoek maar eens op het woord ´gyno´ dit is de naam die bitchtits heeft. Is een afkorting van Gynomasticae (oid). Maar dit is echt geen reden om niet te kuren, als je maar zorgt dat je weet wat je doet, is dit gewoon te voorkomen, dan wel in een vroegtijdig stadium de kop in te drukken.....
De ene steriode veroorzaakt ook sneller bitchtits dan de andere. Daarom is het ook een vereiste dat je véél van roids afweet eer je er aan begint.
Nolvadex wordt hier vaak voor gebruikt.

zo te horen heb jij nog te weinig ervaring al dan geen kennis over AS. Zou eerst eens even flink wat info winnen alvorens je gaat kuren.

just my 2 cents.

en je ziet op tegen kuren?? doe het dan niet kerel!! je weet amper iets van voeding! doe daar eerst maar eens 2jaartjes aan, dan ben je uiteindelijk groter dan al die mietjes op de sportschool met hun be-ach tits!!

Proviron tijdens de kuur en nolvadex na de kuur kan bitchtits helpen voorkomen.

Zo te horen rommelen ze maar wat aan bij jou in de gym.

Laat dat een les zijn voor je en begin pas ergens aan als je genoeg weet. Het is namelijk helemaal niet nodig en als gyno zichtbaar is (onder een shirt al) dan zijn die jongens in je sportschool flink op de verkeerde weg want zichtbare gyno, dan moet er al heel wat ontwikkeld zijn.

Je hoeft helemaal niet op te zitten tegen kuren: het is namelijk geen verplichting! Maar wel een vanzelfsprekendheid lijkt het wel.

Succes met lezen en leren , je kunt hier alles te weten komen en geef jezelf de tijd om goed voorbereid ergens aan te beginnen!

Volgens mij is dat een virus ofzo, of het zit in het water !!,
ik zou voortaan gewoon water uit de kraan thuis menemen !

grtz

infamousroy zei:
Zijn bitchtits echt te verkomen? ik zie ze op sportschool laatste tijd bij iedereen opduike.

zie der echt tegen op te kuren wat bitchtits betreft.

aanleg en dosis is natuurlijk ook van grote invloed

4cc

tja,
ik hoorde van de week ook een verhaal over een kerel die vette gyno had..
het verhaal: had een kuurtje gekregen via sjakie de buurman, en die wist nog niet eens was gyno, laat staan nolva/clomid/proviron en al helemaal niet eens wat pregnyl was...
Hij wist wel dat ie 2 verschillende soorten ampullen had, waarvan hij er elke week een in zijn kont van moest rammen!!
Ja, en dan maar afvragen waar het vandaan komt... en depressief nooit meer zijn shirtje uit willen trekken, en vervolgens de boel operatief moest verwijderen...

tja, dus als je wilt gaan kuren...
gewoon aan de buurman vragen hoe het zit... dan kot het altijd goed... :)

• Topic Starter Topic Starter
ik ben al enige tijd aan t verdiepen vorig jaar was ik al heel veel aan t leze op verschillende sites en boekjes en geluisterd naar andere verhalen. Maar aangezien ik overal wel wat overeenkomsten vind maar ook weer juist hele andere verhalen en meningen. twijfel ik toch vaak aan dinge wat nou wel of niet waar is.

Wat eten betreft weet ik dat ik veel te weinig heb. Daarom ga ik ook zeker nog niet kuren. Maar ga nu wel goed bezig houde met eten en traine en zie wel s eerst hoe ik dan vooruit ga. Maarja...ik zag laatste tijd wel bij heel veel bitchtits en dat vind ik maar echt niks. 1 vriend van me krijgt er telkens 1 tijdens kuur maar na de kuur gaat ie weer weg. terwijl hij clomid,proviron,hcg enzo toch gebruikt. Maarja...waarschijnlijk toch niet in goeie maten.

toch bedankt....leer veel hier.

Toch zie ik, ook hier, veel mensen anderen ten onrechte beschuldigen van het hebben van b*ch tits.

jweigeman zei:
tja,
ik hoorde van de week ook een verhaal over een kerel die vette gyno had..
het verhaal: had een kuurtje gekregen via sjakie de buurman, en die wist nog niet eens was gyno, laat staan nolva/clomid/proviron en al helemaal niet eens wat pregnyl was...
Hij wist wel dat ie 2 verschillende soorten ampullen had, waarvan hij er elke week een in zijn kont van moest rammen!!
Ja, en dan maar afvragen waar het vandaan komt... en depressief nooit meer zijn shirtje uit willen trekken, en vervolgens de boel operatief moest verwijderen...

tja, dus als je wilt gaan kuren...
gewoon aan de buurman vragen hoe het zit... dan kot het altijd goed... :)

Waarom zit je me zwart te maken, ik verkoop goede spullen hahaha :D

ik krijg als ik kuur ook nogal last van harde schijven onder mijn tepels die vervolgens naar voren komen, ik begin dan met het innemen van proviron.

Dat helpt heel goed maar groeien doe ik niet meer als ik proviron pak!

Ik zit nu in een kuur mijn 4e week en de gyno begint weer terwijl ik net 4 kg gepakt heb en dat is nog niet genoeg!

Proviron (heb ik gelezen in het boek "harde feiten over doping" van NeCeDo)
bezet receptoren zodat andere anabole steroiden geen kans meer krijgen om je lichaam te laten groeien

graag reacties.

Ik heb af en toe mijn twijfels over het NeCeDo omdat ze in het blad Sport & Fitness graag informatie geven over 'De Horror Die Doping Heet" en hierbij expres info weglaten die ze niet uitkomt maar goed, dit boek heb ik nooit ter hand gehad. Laat ik zeggen dat er nog steeds evenveel strijd is in de BB-wereld over wat nu wel en wat nu niet je kuur in de weg staat. Ik heb eens een stukje vertaald waarin stond dat inderdaad ook Proviron hiervoor zorgt terwijl een goede vriend, bekend met de pro's in het buitenland, zei dat Proviron juist niet zo'n nadelige werking als Nolva zou hebben...

Terug
Naar boven