Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice man! Mogen de buy order engelen met ons zijn :')zo laatste stuk inleg net uit gecashed. Nu dus echt alleen op winst verder spelen. Feels good!!!!!
Heb gelukkig gisteren m'n LTC teruggekocht voor ongeveer dezelfde prijs als waarvoor ik ze verkocht had. Had echt verwacht dat het verder zou crashen, maar er valt echt geen touw aan vast te knopen. Nu kap ik echt met traden, ben er niets mee opgeschoten.
Is er trouwens al iemand wat opgeschoten met LTC minen? Stel je hebt 1 laptop met een redelijke grafische kaart, hoeveel LTC kan je dan verwachten op een dag?
Heb gelukkig gisteren m'n LTC teruggekocht voor ongeveer dezelfde prijs als waarvoor ik ze verkocht had. Had echt verwacht dat het verder zou crashen, maar er valt echt geen touw aan vast te knopen. Nu kap ik echt met traden, ben er niets mee opgeschoten.
Is er trouwens al iemand wat opgeschoten met LTC minen? Stel je hebt 1 laptop met een redelijke grafische kaart, hoeveel LTC kan je dan verwachten op een dag?
Koop eerst maar gewoon BTC en google daarna gewoon wat, lees je een beetje in. Kom je vanzelf wat tegen dat interessant lijkt.Ok snap nu ongeveer het werkt, kan iemand me advies geven over welke valuta ik het beste in kan investeren? Of is het echt een gok en moet ik maar random wat doen
Ok snap nu ongeveer het werkt, kan iemand me advies geven over welke valuta ik het beste in kan investeren? Of is het echt een gok en moet ik maar random wat doen
Ik zet nu een beetje in op FTC. Die staat al een tijdje behoorlijk laag, nog niet echt hersteld van de crash van afgelopen weekend.
Yep. Maar als je niet alleen naar afgelopen week kijkt, maar naar de afgelopen maand stijgt FTC relatief gezien weer veel meer. Ik ga nu wel voor de wat langere termijn inleggenKlopt FTC is niet echt hersteld, desondanks stijgt de absolute waarde van FTC wel (0,79USD-->0,81USD) ook al is de verhouding FTC/BTC afgenomen. BTC stijgt momenteel gewoon relatief meer dan FTC.
Een stijging van 2 cent stelt natuurlijk geen moer voor maar is toch 2.5%+