XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

zo laatste stuk inleg net uit gecashed. Nu dus echt alleen op winst verder spelen. Feels good!!!!!

Heb gelukkig gisteren m'n LTC teruggekocht voor ongeveer dezelfde prijs als waarvoor ik ze verkocht had. Had echt verwacht dat het verder zou crashen, maar er valt echt geen touw aan vast te knopen. Nu kap ik echt met traden, ben er niets mee opgeschoten.

Is er trouwens al iemand wat opgeschoten met LTC minen? Stel je hebt 1 laptop met een redelijke grafische kaart, hoeveel LTC kan je dan verwachten op een dag?

Heb gelukkig gisteren m'n LTC teruggekocht voor ongeveer dezelfde prijs als waarvoor ik ze verkocht had. Had echt verwacht dat het verder zou crashen, maar er valt echt geen touw aan vast te knopen. Nu kap ik echt met traden, ben er niets mee opgeschoten.

Is er trouwens al iemand wat opgeschoten met LTC minen? Stel je hebt 1 laptop met een redelijke grafische kaart, hoeveel LTC kan je dan verwachten op een dag?

Niks denk ik.

Ik ben nu bezig met het opzetten van een eigen pool hier op de zaak. (inb4 user die klagen dat het systeem traag is). Eens kijken of dat wat wil opleveren. Wil beginnen met 60 pc's om te kijken of ik uberhaupt ergens kom.

ik krijg op mijn laptop met een m4000 amd firepro (128bit, 1gb) een khas/s rate van 125. Dat zal iets van 0.07 LTC zijn met de huidige difficulty. Maar dit kost me geen stroom iig (op het werk). Daarnaast draait er thuis ook nog een desktop met een 7870 kaart erin. en die doet stabiel 340 khas/s.

Bij elkaar zit ik op ongeveer 0,3 LTC per dag. Dat is zeker als je kijkt naar de kosten heel erg rendabel met de huidige koersen.

Pff nog 58 weken :roflol: Wat duurt dat lang als je erop zit te wachten haha

zit na te denken om me winst meteeb te stoppe in een miner. die ook geschikt is voor andere coins. peercoin en namecoin bv.

Ok snap nu ongeveer het werkt, kan iemand me advies geven over welke valuta ik het beste in kan investeren? Of is het echt een gok en moet ik maar random wat doen

Ok snap nu ongeveer het werkt, kan iemand me advies geven over welke valuta ik het beste in kan investeren? Of is het echt een gok en moet ik maar random wat doen
Koop eerst maar gewoon BTC en google daarna gewoon wat, lees je een beetje in. Kom je vanzelf wat tegen dat interessant lijkt.
Je moet sowieso een afweging gaan maken of je het voor meerdere maanden/jaren wil laten staan of gaat proberen telkens te verkopen op een top en kopen in een dal.

Ik zet nu een beetje in op FTC. Die staat al een tijdje behoorlijk laag, nog niet echt hersteld van de crash van afgelopen weekend.

Litecoin is je meest veilige optie. Heeft laatst de 50 aangetikt en dat zal binnekort weer gebeuren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.052
Ik zet nu een beetje in op FTC. Die staat al een tijdje behoorlijk laag, nog niet echt hersteld van de crash van afgelopen weekend.

Klopt FTC is niet echt hersteld, desondanks stijgt de absolute waarde van FTC wel (0,79USD-->0,81USD) ook al is de verhouding FTC/BTC afgenomen. BTC stijgt momenteel gewoon relatief meer dan FTC.

Een stijging van 2 cent stelt natuurlijk geen moer voor maar is toch 2.5%+

Klopt FTC is niet echt hersteld, desondanks stijgt de absolute waarde van FTC wel (0,79USD-->0,81USD) ook al is de verhouding FTC/BTC afgenomen. BTC stijgt momenteel gewoon relatief meer dan FTC.

Een stijging van 2 cent stelt natuurlijk geen moer voor maar is toch 2.5%+
Yep. Maar als je niet alleen naar afgelopen week kijkt, maar naar de afgelopen maand stijgt FTC relatief gezien weer veel meer. Ik ga nu wel voor de wat langere termijn inleggen

iemand een startersgids voor heel dit bitcoin/litecoin gedoe? Zou graag beginnen maar weet niet hoe en waar..

Openingspost

Weer even voor 130 euro gecashed:o

Wanneer zijn jullie van plan om LTC te verkopen?

Megacoin naar de mooonnnnnnnnnnnnnn

---------- Post added at 17:59 ---------- Previous post was at 17:56 ----------

bam door de 39 wall

Terug
Naar boven