Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

Wat is volgens jullie de goedkoopste en makkelijkste manier om uit te betalen zonder al te veel fees te betalen?

Zondag daalde die zelfs naar 24. Dan vind ik 30 nog meevallen.

Een stijgende lijn nu..
Alleen Amerika heeft het nieuws wss nog niet meegekregen, worden straks pas wakker dus kan nog flink dalen straks als de americans wakker worden.

Nu zo hoog mogelijk verkopen en straks weer goedkoop inkopen tijdens de volgende ''crash'' duss

Bitonic en andere sites werken nu niet. Lekker, coins kopen op dieptepunt wordt onmogelijk gemaakt.

Denken jullie dat het nog verder gaat droppen dan als USA wakker wordt?

Bitonic en andere sites werken nu niet. Lekker, coins kopen op dieptepunt wordt onmogelijk gemaakt.

Denken jullie dat het nog verder gaat droppen dan als USA wakker wordt?

nee. Tegen die tijd staat ie alweer lekker hoog

Koop nu het nog kan!!!!!!

Haha wow, alweer op 35 dollarrr.

Ja die t*fus sites werken niet. En net op 690 euro ging de transactie niet, nu is het al weer 750.

Ik zit trouwens hier op werk en een collega wilde kopen. Ik ga zelf niet verder meer investeren. Maar wel lekker naaien, hij zat al te wachten en bij 690 wilde hij kopen. Al die sites werkte niet. Nu is het al weer stuk duurder.

ben echt happy met mijn sell buy op de ltc eerder vanmorgen. toch een gratis LTC aan over gehouden in 30 min :D Jammer dat ik er niet meer had. Mijn broertje heeft gewoon weer precies onderin bij gekocht (BTC).........tis echt niet eerlijk zoveel geluk als hij heeft. Dit is nu al de 4keer dat ie dit flikt in de 8 maanden dat ie nu handelt in coins

Misschien ter overvloede maar hier nog even het nieuws in het NL;

Bitcoin flink onderuit na verbod Chinese centrale bank
De koers van de bitcoin is donderdag flink onderuit gegaan na een waarschuwing van de Chinese centrale bank over de risico's van de digitale valuta.

De Chinese Volksbank, de centrale bank van het land, liet donderdagochtend weten dat financiële instellingen in het land geen bitcointransacties meer mogen uitvoeren.

In een verklaring stelt de centrale bank dat er te veel risico's zijn verbonden aan speculatie met bitcoins, en dat bitcoins bovendien kunnen worden misbruikt om geld wit te wassen, of voor gebruik door criminelen.

Chinese burgers mogen nog wel in bitcoins handelen, maar de bank wijst erop dat zij daarmee risico's op zich nemen. De bank stelt dat bedrijven transacties met bitcoins niet kunnen verzekeren.

Volgens de Volksbank is de bitcoin eigenlijk ook geen valuta te noemen, omdat er geen centrale autoriteit achter zit. De bank bestempelt bitcoins dan ook als "virtuele goederen".

Koers

De koers van de digitale munt zakte daardoor flink. Op Mt. Gox, de grootste wisseldienst ter wereld, daalde de waarde van een bitcoin naar een dieptepunt van zo'n 900 dollar, ruim 300 dollar minder dan de waarde die de valuta woensdagnacht had. Na 11 uur werd dat verlies deels weer goedgemaakt.

Ook op de Chinese wisseldienst BTC China, de grootste van dat land, ging de valuta flink onderuit. Juist in China is het genereren en handelen van bitcoins erg populair. BTC China verwerkt elke dag transacties met een waarde van zo'n tientallen miljoen euro's. In de afgelopen maand was BTC China goed voor ongeveer één derde van het wereldwijde bitcoinverkeer.

Het is onduidelijk wat voor effect de nieuwe regels van de Volksbank zullen hebben op Chinese wisseldiensten. Ondanks de lagere koers is een bitcoin nog altijd vele malen meer waard dan eerder in het jaar het geval was.

Laatst bewerkt:
Beetje raar artikel.
In de titel staat verbod op bitcoin terwijl er later staat dat het wel mag maar dat de risico's voor zichzelf zijn.

Zal het nu niet flink verder inklappen? China was toch de grote investeerder en het wordt nu toch een stuk minder interessant voor 'de normale mens'?

me LTC met wat profit verkocht. Hopen dat het nu nog meer gaat dalen zo gauw USA wakker word. Dan laag inkopen.

"Op Mt. Gox, de grootste wisseldienst ter wereld, daalde de waarde van een bitcoin naar een dieptepunt van zo'n 900 dollar, ruim 300 dollar minder dan de waarde die de valuta woensdagnacht had."

Nog een domme fout, Mt Gox is helemaal niet de grootste. Market volume van zo'n 1.2M. BtcCNY is veel groter met 2M.

Heb alles omgezet in dollars, verwacht nog verdere daling.
Als het nog wat lager staat ga ik alles weer op ltc zetten.

Maar je schreef net op een vrij arrogante wijze dat iedereen in het topic al wist dat het een zeepbel is, en nu bewijs je dat je het zelf nog niet beseft. ???

De waarde van nu is een zeepbel, maar zolang er maar genoeg toepassingen voor gemaakt gaan worden betekent dat niet dat de btc die waarde nooit zou kunnen krijgen

En over arrogantie houd ik m'n mond maar :rolleyes:

Laatst bewerkt:
"Op Mt. Gox, de grootste wisseldienst ter wereld, daalde de waarde van een bitcoin naar een dieptepunt van zo'n 900 dollar, ruim 300 dollar minder dan de waarde die de valuta woensdagnacht had."

Nog een domme fout, Mt Gox is helemaal niet de grootste. Market volume van zo'n 1.2M. BtcCNY is veel groter met 2M.

Zo zie je maar weer.
Niet alles wat in de media komt moet je geloven

Terug
Naar boven