Jordi93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 98
Inderdaad, Litecoin krijgt ook flinke klappen hoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bitonic en andere sites werken nu niet. Lekker, coins kopen op dieptepunt wordt onmogelijk gemaakt.
Denken jullie dat het nog verder gaat droppen dan als USA wakker wordt?
Jammer dat ik er niet meer had. Mijn broertje heeft gewoon weer precies onderin bij gekocht (BTC).........tis echt niet eerlijk zoveel geluk als hij heeft. Dit is nu al de 4keer dat ie dit flikt in de 8 maanden dat ie nu handelt in coinsBeetje raar artikel.
In de titel staat verbod op bitcoin terwijl er later staat dat het wel mag maar dat de risico's voor zichzelf zijn.
Heb alles omgezet in dollars, verwacht nog verdere daling.
Als het nog wat lager staat ga ik alles weer op ltc zetten.
Maar je schreef net op een vrij arrogante wijze dat iedereen in het topic al wist dat het een zeepbel is, en nu bewijs je dat je het zelf nog niet beseft.![]()

"Op Mt. Gox, de grootste wisseldienst ter wereld, daalde de waarde van een bitcoin naar een dieptepunt van zo'n 900 dollar, ruim 300 dollar minder dan de waarde die de valuta woensdagnacht had."
Nog een domme fout, Mt Gox is helemaal niet de grootste. Market volume van zo'n 1.2M. BtcCNY is veel groter met 2M.