Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iemand ervaring uitleg over bitcoin/litecoin mining? wil ermee beginnen..
Ja ok, maar ik doelde meer op gerechtelijke straffen.
Ik zie net op RTLZ dat ook de centrale bank in Frankrijk heeft gewaarschuwd voor de Bitcoins. Gaat lekker zo, lijkt wel alsof ze er samen een stokje voor willen steken.
Weet iemand wat er aan de hand is met:
http://bitcoinwisdom.com/markets/okcoin/ltccny
Grafiek is weg?
een persoon had voor 2346cny een litecoin gekocht.. Daarom is die streep zo lang en is die grafiek verkloot hahaha
Haha okee thanx man!
---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------
Beste vanavond trouwens FIAT gaan mensen, morgen wordt LTC enz waarschijnlijk gedumpt.
Vrijdag verkoopdag. Was vorige week ook zo. Verkopen op vrijdag, zondag ofzo weer inkopen.
Is maar een tip. Heb geen idee of het ook zo is natuurlijk. Ik kijk het vanavond nog even aan en dan eind vd avond eventueel fiat.
Er zit wel wat in je tip.
Alleen nu is de zogenaamde dip al eerder gekomen, door al de slechte media berichtgevingen.
Vorig weekend was als thanksgiving. En black friday ofzo.
wat ik ook steeds zie is dat ltc stijgt tot ongeveer 45 en weer daalt naar rond de 30, als ik nou telkens zou verkopen en laag trug kopen,maarja het risico is dat ie wel verder stijgt en niet goedkoop kan trugkopen.
dat doe ik nu al een tijdje, heb ook flink bijgestort, en ik koop eerder in en verkoop ook sneller, iedere keer zon 3 dollar marge per stuk.