MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

FTC heeft wel goed volume in de orderboeken. Dun volume alleen rond de huidige koers, blijft dus nog wel een tijdje volatiel.

Pas op met Bter.com
Er zijn daar problemen. Deposit ging heel snel, was vrij direct verwerkt maar na exchange problemen met withdraw.
Ze blijken het liever vast te willen houden vooralsnog, ik zag hier en daar al dat ik er niet de enige mee ben.

Pas op met Bter.com
Er zijn daar problemen. Deposit ging heel snel, was vrij direct verwerkt maar na exchange problemen met withdraw.
Ze blijken het liever vast te willen houden vooralsnog, ik zag hier en daar al dat ik er niet de enige mee ben.

Idd, opgepast. Las ook zulke berichten.

Crispty is ook niet de snelste met wdrawe

Hmm ik zat te denken dan maar naar cryptsy.com over te stappen, maar beter nog maar even aankijken dus. Zijn er nog meer opties?

het is wel safe.
maar alles is zo traag daar. snel handelen gaat niet.
1 bron van ergenis.

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

FTC heeft wel goed volume in de orderboeken. Dun volume alleen rond de huidige koers, blijft dus nog wel een tijdje volatiel.

welke coins heb je nou zelf eric?

gaat zeker hard.
Ben benieuwd hoelang dat nog duurt :P

Zit een reukje aan die bitcoins.

Kleuterklaseconomie zegt namelijk dat reële waarde niet gecreëerd kan worden door op je luie gat te zitten of door het oplossen van nutteloze wiskundige problemen (bitcoin mining).
En al zeker niet tegen het duizelingwekkend tempo waartegen de bitcoin koers stijgt.

Is dus per definitie een zeepbel.

What goes up, must come down.

Je zou kunnen redeneren dat de waarde in het systeem zelf zit.
Maar het is open source software, dus als ik het goed begrijp kan je oneindig veel kopieën van bitcoin maken (bv. DBBcoint opstarten).
Dus daar zit de waarde ook al niet in.

Een zeepbel barst meestal zodra alle dommeriken er in zitten.
Benieuwd hoe lang het nog duurt. :)

Zit een reukje aan die bitcoins.

Kleuterklaseconomie zegt namelijk dat reële waarde niet gecreëerd kan worden door op je luie gat te zitten of door het oplossen van nutteloze wiskundige problemen (bitcoin mining).
En al zeker niet tegen het duizelingwekkend tempo waartegen de bitcoin koers stijgt.

Is dus per definitie een zeepbel.

What goes up, must come down.

Je zou kunnen redeneren dat de waarde in het systeem zelf zit.
Maar het is open source software, dus als ik het goed begrijp kan je oneindig veel kopieën van bitcoin maken (bv. DBBcoint opstarten).
Dus daar zit de waarde ook al niet in.

Een zeepbel barst meestal zodra alle dommeriken er in zitten.
Benieuwd hoe lang het nog duurt. :)
Fijn dat je ook nog ff komt zaniken dat het een zeepbel is. Iedereen hier in het topic weet dat al. En we zijn ook allemaal razend benieuwd hoe lang het nog duurt, maar dat kan nog wel eens een hele lange tijd gaan duren en tot die tijd kun je er goed geld aan verdienen. En velen (waaronder ik) hebben de inleg allang terug op onze bankrekening staan en spelen alleen verder met winst.

Fijn dat je ook nog ff komt zaniken dat het een zeepbel is. Iedereen hier in het topic weet dat al. En we zijn ook allemaal razend benieuwd hoe lang het nog duurt, maar dat kan nog wel eens een hele lange tijd gaan duren en tot die tijd kun je er goed geld aan verdienen. En velen (waaronder ik) hebben de inleg allang terug op onze bankrekening staan en spelen alleen verder met winst.

Bij elke zeepbel is er een klein groepje winnaars (de vroege vogels) en een grote groep verliezers (de laatkomers).
En als iedereen weet dat het een zeepbel is, dan is het eind niet meer veraf.

Laatst bewerkt:
ach die zeepbel knapt nog lang niet

Bij elke zeepbel is er een klein groepje winnaars (de vroege vogels) en een grote groep verliezers (de laatkomers).
En als iedereen weet dat het een zeepbel is, dan is het eind niet meer veraf.

Het is dat jij het zegt, anders had ik nooit geweten dat het een bubble was. Misschien kan je deze wijsheid ook verkondigen tegen de rest van alle "investeerders"(iwj lees: gokkers), die weten dit vast nog niet.

Mijn verwachting is dat er komende jaren zoveel toepassingen en betaalmogelijkheden voor Bitcoin gemaakt gaan worden dat het vanzelf meer waarde gaat krijgen en dat mensen die dingen niet alleen willen kopen in de hoop ze later weer met winst te kunnen verkopen maar ook om er daadwerkelijk betalingen mee te kunnen doen.

Misschien knapt die wel helemaal niet als dat soort toepassingen er snel genoeg komen

Mijn verwachting is dat er komende jaren zoveel toepassingen en betaalmogelijkheden voor Bitcoin gemaakt gaan worden dat het vanzelf meer waarde gaat krijgen en dat mensen die dingen niet alleen willen kopen in de hoop ze later weer met winst te kunnen verkopen maar ook om er daadwerkelijk betalingen mee te kunnen doen.

Misschien knapt die wel helemaal niet als dat soort toepassingen er snel genoeg komen

Maar je schreef net op een vrij arrogante wijze dat iedereen in het topic al wist dat het een zeepbel is, en nu bewijs je dat je het zelf nog niet beseft. ???

Als jullie naar jezelf kijken, hoeveel investeren er nu in Bitcoin omdat ze er daadwerkelijk mee willen gaan betalen? Er zitten hier enkel speculanten en ik denk dat op dit moment de zwakke hand in de cryptovaluta een zeer groot aandeel vertegenwoordigd, dus zelfs als de bitcoin longterm potentie heeft lijkt het mij logisch dat er een prijscorrectie plaats moet gaan vinden, waarna hij wellicht in de toekomst weer zou kunnen groeien.

Ik denk niet dat Bitcoin ooit zo groot zal worden, hooguit een voorloper van een toekomstig iets. Er zitten nog genoeg punten in die niet kloppen.

Natuurlijk is de bitcoin een zeepbel,ons hele economische systeem is een zeepbel
Maar gaat vooralsnog vrij lang mee.
Een mensenleven is ook een zeepbel, vroeg of laat houdt het bestaan ervan op, maar zoals meeste mensen het ook wel even vol houden, houdt ook die bitcoin het nog wel even vol. Ik zou zeggen, het feestje begint pas net.

kan de jaloezie en het bijkomende geklaag niet ergend anders heen? Mensen proberen hier rijk te worden..

iederereen is hier niet bepaald een earlyadapter. anders hadden we allemaal wel 50 bitecoins ofzo.
zeepbel of niet. het is een innovatie. iets nieuws.
waren pokemon kaarte ook een zeepbel?

iederereen is hier niet bepaald een earlyadapter. anders hadden we allemaal wel 50 bitecoins ofzo.
zeepbel of niet. het is een innovatie. iets nieuws.
waren pokemon kaarte ook een zeepbel?

laat lekker gaan. Wij hebben iig dikke lol. Mij kan niets meer gebeuren aangezien ik mijn inleg alweer terug gecashed heb.

Terug
Naar boven