AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Dit lijkt me toch wel een crash?

haha ja en een dikke ook, lag me kapot om die trolbox nu, ik blijf voorlopig even f5 en want ga zodadelijk al me geld erin pompen :)

Mtgox is de draad in ieder geval helemaal kwijt

elke keer spring hij van 830$ zonder trades weer naar 870$ :roflol:

de ticker bedoel ik dus

Laatst bewerkt:
20131206_BTC.jpg

ik snap je plaatje niet ruud?

Dat hij zo mooi afketst op de goudprijs

Lijkt me een prima moment om in te kopen

ah oke, zag op me tel het halve plaatje maar.

alles gaat weer wat omhoog, wat een lol zo man gasten allemaal janken, naja ik heb lekker me ltc onder de 30 gekochty en we stijgen weer :)
heb nu al 4x gekocht en verkocht vandaag, gotta love it

Vergelijk de volumes met die van eerdere sell-offs, gaat hard vandaag

20131206_BTC_1.jpg

Hoe betrouwbaar is die prijs van gox nu? trade engine is overbeladen en prijs op btc-e ligt ineens hoger, terwijl gox normaal +100 staat. Not good at all.

Op bitonic kan je BTC kopen voor ca. 15% minder dan de koerswaarde op BTC-E?

Mtgox crashed on a large sell order

20131206_BTC2.jpg

Vertrouwen is weg in China, waar juist uit Amerika goeie berichten komen.

Ik had bijna alles verkocht net.
Maar ik blijf toch maar aanboard.

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

From USAToday | Two major financial players, China’s central bank and the Bank of America, weighed in Thursday on opposite sides on the viability of the wildly popular virtual currency Bitcoin. The price of a Bitcoin fell below $1,000 after China’s central bank banned financial institutions from trading the emerging currency, while Bank of America Merrill Lynch, in its first research report on Bitcoin, said the currency has potential to become a “major means” of payment.
r

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Holyshit

http://blockchain.info/nl/largest-recent-transactions

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

flinke walls

http://markets.blockchain.info/markets/btce/USD

In India is de bitoin populariteit aan het winnen dus dat ziet er toch goed uit aangezien daar paar 100miljoen mensen wonen

Wordt aardig gedumpt op $850 en ook gelijk er doorheen.

En uitgedumpt, gelijk weer terug van $829 naar $877.

mtgox schijnt gehackt te zijn

Terug
Naar boven