MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

strong posts verwijderd :roflol:

20131206_BTC.jpg

Ruud; met alle respect maar hoevaak heb je hier al wel niet gezegd dat het zou gaan instorten wat uiteindelijk niet het geval was?

nou momenteel heeft hij wel gelijk hoor :)

Ruud; met alle respect maar hoevaak heb je hier al wel niet gezegd dat het zou gaan instorten wat uiteindelijk niet het geval was?

Ik heb nog nooit een datum genoemd dat het ging instorten. Ik heb gezegd dat het een bubble is, waar ik nogsteeds van overtuigd ben.

En waar zeg ik nu dat het instort? Ik laat zien dat de prijs afketst op de goudprijs.

****ing gay dat dit op een vrijdag avond moet gebeuren.

Ik wil gaan zuipennnnnn

gox weer up

Hmm btc zakt...

Ltc redelijk hersteld

Zo groot was deze crash toch niet..

---------- Post added at 23:14 ---------- Previous post was at 23:08 ----------

[/COLOR]
Op bitonic kan je BTC kopen voor ca. 15% minder dan de koerswaarde op BTC-E?
Huh gratis geld! Toch maar ff een ander potje losgetrokken :D

scheelt toch 25 euro per bitcoin ja

ook ff snel wat gekocht:)

Wel bizar dat je nu op botonic BTC's kan kopen die je direct met winst kan verkopen op BTC-E. Nu scheelt het 25 euro maar daar straks 635 op bitonic en over de 700 op BTC-E.

toen heb ik wat gekocht haha

toen heb ik wat gekocht haha

Ja ik zat hier met bezoek. Als je dan ff 2 btc koopt. Direct verkoopt en uitbetaald. 160e.

Dat paar keer doen, lol.

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Hoe lang duurt het voor je btc op btc-e staat na aankoop op bitonic (2e aankoop)?

uur ongeveer

Ja dat is dus suf. Denk dat er daarom het koersverschil zit. Die gasten verwachten gewoon een crash ofzo, dat moet wel. Als het beetje tegen zit koop je daar nu je BTC voor <650 maar heb je hem pas over een dag in je wallet en staat hij nog lager.

gaat inderdaad wat traag helaas.. en laat die ellendige btc nu net weer zakken..

Ik zat nog wel te wachten om mijn LTC te verkopen op 30e, ben bang dat hij die waarde niet meer gaat halen.

btc drop

---------- Toegevoegd om 00:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:30 ----------

ltc staat al op 30

Terug
Naar boven