XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Ik heb iig een sell order op ltc staan. :p

ftc is ruk momenteel ja haha, ben benieuwd of alles zondag weer instort

De dag zondag is vrij irrelevant voor een crash. Bedenk dat vorige crash op zondag kwam door de scam van de owner van sheepmarket, waarbij ineens voor miljoenen dollars aan bitcoins verkocht schijnt te zijn.

kan nog van alles gebeuren imo

Niet genoeg te halen???
Ik heb nu voor 32dollar gekocht en gaan weg voor 35/39 gaat hard zat en dit kun je paar keer per dag doen.
Elke dollar verscgil is winst imo.

Als je een inleg hebt van 10000eu is het makkelijk praten ja, meeste hier wachten op een stijging van 150%+

Daarbij komt er een keer dat je verkeerd gokt met day traden.

FTC mogelijk nu inkopen? Of af te raden?

Iemand die ook kijkt naar RTLZ bitcoin special nu? Best interessant

Als je een inleg hebt van 10000eu is het makkelijk praten ja, meeste hier wachten op een stijging van 150%+

Daarbij komt er een keer dat je verkeerd gokt met day traden.

hoezo dat?waarom zou je daarop wachten dan, als je 25 ltc hebt en je pakt 2x per dag een euro heb je er elke dag 1 ltc bij.
Dan gaat het imo hard zat, en hoe iemand geld kan verliezen snap ik niet, dan moet je gewoon niet verkopen, al dat gepaniek als je dat niet trekt moet je dit niet gaan doen(niet naar jou bedoeld unknown)
hij zakt elke dag wel een keer door de 30 en gaat ook elke dag wel boven de 35, easy zat.
Trek zsm je eigen geld er weer uit en klaar.

hoezo dat?waarom zou je daarop wachten dan, als je 25 ltc hebt en je pakt 2x per dag een euro heb je er elke dag 1 ltc bij.
Dan gaat het imo hard zat, en hoe iemand geld kan verliezen snap ik niet, dan moet je gewoon niet verkopen, al dat gepaniek als je dat niet trekt moet je dit niet gaan doen(niet naar jou bedoeld unknown)
hij zakt elke dag wel een keer door de 30 en gaat ook elke dag wel boven de 35, easy zat.
Trek zsm je eigen geld er weer uit en klaar.

Ik snap je idee alleen je moet wel heel gedisciplineerd zijn om voor 1 ltc winst per dag elke keer op tijd te verkopen bij een prijsstijging, je weet namelijk niet hoe hoog hij gaat komen. Daarom heb je met een grote inleg er meer aan om te day traden en kleine stijgingen mee te pakken, als je snapt wat ik bedoel.

Geld verliezen kan door de fout te maken te laat in te stappen, waarna er een crash komt. Als de coin dan niet meer stijgt wordt je op gegeven moment bijna gedwongen voor lager te verkopen, omdat je funds locked up zijn in die coin op dat moment.

Ik snap je idee alleen je moet wel heel gedisciplineerd zijn om voor 1 ltc winst per dag elke keer op tijd te verkopen bij een prijsstijging, je weet namelijk niet hoe hoog hij gaat komen. Daarom heb je met een grote inleg er meer aan om te day traden en kleine stijgingen mee te pakken, als je snapt wat ik bedoel.

Geld verliezen kan door de fout te maken te laat in te stappen, waarna er een crash komt. Als de coin dan niet meer stijgt wordt je op gegeven moment bijna gedwongen voor lager te verkopen, omdat je funds locked up zijn in die coin op dat moment.

ja ok ik snap je, ik zou echter nooit met verlies verkopen, dan maar alles of niets :)

Heb wat FTC ingekocht. Verder als dit zal het niet zakken.
Vanavond misschien nog wat PPC of LTC.
LTC koop ik pas in onder de 30

Komt hopelijk niet onder de 30

Heb wat FTC ingekocht. Verder als dit zal het niet zakken.
Vanavond misschien nog wat PPC of LTC.
LTC koop ik pas in onder de 30

FTC inkopen kan via btc-e.com toch? En betalen is dan met BTC ? Heb een klein bedrag in BTC zitten maar misschien is spreiden ofwel dit in een andere munt zoals FTC beter om wat winst te genereren.

Ik denk mensen met 25000+ euros , dat die makkelijk geld verdienen op deze manier

Voor alle mensen die nog <10 dollar of zelfs <5 dollar LTC hebben kunnen kopen is het gewoon lekker spelen. Kijk als je een mager 5 LTC hebt ofzo dan is het beetje peanuts. Ik kan helaas overdag niet traden dus alleen savonds. Hoe deed je het ook al weer met een sell order. Sorry weet dat het al eens uitgelegd is hier.

Major crash going on. Slecht nieuws vanuit china. Bitcoin gaat flink dalen.

Terug
Naar boven