- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ftc is ruk momenteel ja haha, ben benieuwd of alles zondag weer instort
http://www.nu.nl/tech/3646869/bitcoin-zou-belangrijk-betaalmiddel-kunnen-worden.htmlAls je een inleg hebt van 10000eu is het makkelijk praten ja, meeste hier wachten op een stijging van 150%+
Daarbij komt er een keer dat je verkeerd gokt met day traden.
hoezo dat?waarom zou je daarop wachten dan, als je 25 ltc hebt en je pakt 2x per dag een euro heb je er elke dag 1 ltc bij.
Dan gaat het imo hard zat, en hoe iemand geld kan verliezen snap ik niet, dan moet je gewoon niet verkopen, al dat gepaniek als je dat niet trekt moet je dit niet gaan doen(niet naar jou bedoeld unknown)
hij zakt elke dag wel een keer door de 30 en gaat ook elke dag wel boven de 35, easy zat.
Trek zsm je eigen geld er weer uit en klaar.
Ik snap je idee alleen je moet wel heel gedisciplineerd zijn om voor 1 ltc winst per dag elke keer op tijd te verkopen bij een prijsstijging, je weet namelijk niet hoe hoog hij gaat komen. Daarom heb je met een grote inleg er meer aan om te day traden en kleine stijgingen mee te pakken, als je snapt wat ik bedoel.
Geld verliezen kan door de fout te maken te laat in te stappen, waarna er een crash komt. Als de coin dan niet meer stijgt wordt je op gegeven moment bijna gedwongen voor lager te verkopen, omdat je funds locked up zijn in die coin op dat moment.

Heb wat FTC ingekocht. Verder als dit zal het niet zakken.
Vanavond misschien nog wat PPC of LTC.
LTC koop ik pas in onder de 30