MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

:roflol:

Word ik wakker zie ik dit.
En wie zit er weer vast aan die coins omdat hij alles vasthield en kan nu niet goedkoop inkopen? Juist Meneer de OP.
Wat een zooitje is dit toch :roflol:

16 dollar gehit. Teringgggggggggggggggggg

Allemaal door de chineese bankjes en een gotex die crashed

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
is er momenteel een dal? wil ook wel meedoen met deze gokrage

jup dit is je kans om n gokje te wagen

/agree, heb er 1 bitcoin bijgekocht.

Wilde ook meedoen vandaag, maar de fee's (0,2% per transactie) en vooral uitbetaling naar eigen bank (100 euro) vind ik gewoonweg te duur voor het risico dat ik loop. Bij de goede / betrouwbare exchange. Dus toch maar niet. Of ik moet veel geld erin stoppen maar dat ga ik niet doen.

Laatst bewerkt:
Wilde ook meedoen, maar de fee's (0,2% per transactie) en vooral uitbetaling naar eigen bank (100 euro) vind ik gewoonweg te duur voor het risico. Dus toch maar niet.
Je verkoopt de bitcoins weer op een andere site: bitonic of happy coins in BTC en krijgt dan euros, fee is 0,2% en geen 100 euro, zou wat zijn zeg :p.

OP beginnen lezen, teveel tekst, pas.

Je kan bij happycoins.nl betalen met banktransfer (SEPA), alleen volgens mij maar 100 euro of minder tot je account geverifieerd is.

heb ik gelezen, en dan krijg je de koers wanneer de transactie bij hen verwerkt is. Mijn bank werkt niet in het weekend, dus dat gaat ten vroegste maandagochtend zijn, en dan is het mogelijk dat ik dus coins inkoop wnn ze belachelijk hoog staan, dus is geen optie.

heb ik gelezen, en dan krijg je de koers wanneer de transactie bij hen verwerkt is. Mijn bank werkt niet in het weekend, dus dat gaat ten vroegste maandagochtend zijn, en dan is het mogelijk dat ik dus coins inkoop wnn ze belachelijk hoog staan, dus is geen optie.

Helaas dan, niet veel andere opties geloof ik. Dan moet je via fishy sites met creditcard betalen en euro's op btc-e zetten. Maar duurt ook een tijdje en is niet heel veilig.

Wellicht kan je een deal sluiten met een nederlander en bitcoins van diegene kopen, gezien je E-status.:)

zijn geen mensen in dit topic die ik vertrouw met 500 euro:roflol:

wat is 500 euro tegenwoordig nog joh

Terug
Naar boven