MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Hoe verkopen jullie bitcoins? Bij Bitonic scheelt het ruim €50 per bitcoin t.o.v. de koers.

Soms krijg je bij Bitonic zelfs meer, zij houden de Bitstamp koers aan

Laatst bewerkt:
Dat bericht is echt ja, zag het net op de site van plus500

Iemand ervaring met plus500 dan? Lijkt me handig om mee te shorten wanneer alles weer eens in elkaar klapt. Mis die optie nogal in btc-e.

plus500 is behoorlijk ruk

Ze zijn beetje onduidelijk over de tarieven en tijden dat de posities geclosed worden... 's Nachts om 01:00 tegenwoordig.

Verder is het wel een betrouwbaar bedrijf. Had paar mailtjes gestuurd en telkens binnen enkele minuten reactie. En uitbetaling naar PayPal verliep ook probleemloos.

Heb er nog een paar tientjes opstaan (ook alleen winst) en die zet ik alleen in als er een dikke crash of stijging in zit

zo heb net ff 2 MSI R9 280X Gaming 3G gekocht. Moeten 760khas/s per stuk halen. Gaat het mijnen wat sneller :D Kan ik tenminste ook al mijn games weer op 2.7k max settings spelen voor de komende 4 jaar.

Ik heb vanmorgen een bot asngeschaft die al het daytraden doet..net alles geïnstalleerd en nieuw account op btce gemaakt met 1000dollar mag die bot spelen.
Ik zal resultaten hier posten..kostte 500 dollar. Dus ik verwacht er veel van :)
Aangezien ik nu snachts me wekker zet om in te loggen hopp ik dat deze het snachts overneemt :)

Ik heb vanmorgen een bot asngeschaft die al het daytraden doet..net alles geïnstalleerd en nieuw account op btce gemaakt met 1000dollar mag die bot spelen.
Ik zal resultaten hier posten..kostte 500 dollar. Dus ik verwacht er veel van :)
Aangezien ik nu snachts me wekker zet om in te loggen hopp ik dat deze het snachts overneemt :)

Ben benieuwd! 500 dollar is niet niks dus ik hoop dat je waar krijgt voor je geld. Welke heb je aangeschaft?

Welke bot, hoe werkt dat dan?

Zal zo als ik thuis ben effe uittypen.

btcrobot.com zeker?

ik geloof best dat zo'n bot je kan helpen maar zou er zelf nooit m'n geld in steken, $500 is veel voor een relatief simpel script.

Gaat sowieso niet werken, of in ieder geval, op langere termijn niet beter dan de koersverandering zelf. En dan heb je ook nog kans dat ie na een bepaalde tijd je password kaapt.

Of hij moet gebruik maken van een of andere bug/ gat in het systeem bij btc-e.

Zou hier voorzichtig mee zijn en op tijd je winst nemen, een bot gebruiken bij BTC.. Mij niet gezien.

bijna 10% op btc-e zijn bots.

Terug
Naar boven