Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

Wie zegt dat ik het niet met je eens ben? Word er alleen een beetje moe van

Waar word je precies moe van?

Ik was even vergeten dat jullie hier wel 100+ pagina's mogen volspammen met onzin en hoeveel geld jullie wel niet verdienen. Maar op het moment dat er critici komen, deze maar 1 post mogen maken.

Excuses hiervoor

risk aversion is niet echt een toepasbaar begrip hier aangezien de verwachtingswaarde van het speculeren met BTC niet 0 is denk ik zo. (het is wel 0 als je niks doet namelijk). Keuze hangt in principe dus niet af van je risk tolerance, maar van wat jij denkt dat het waard is/wordt.

Nou is economie niet me beste vak, maar het ik vind het sowieso al leuk dat er een kans is dat het veel waard wordt. Daar wil ik best geld op in zetten, voor mij is het nut van de kans dat het meer waard wordt groter dan het verlies van me inzet. En dan een verhaal met nut, kosten en baten, en risico preferentie.
ofzo

Nou is economie niet me beste vak, maar het ik vind het sowieso al leuk dat er een kans is dat het veel waard wordt. Daar wil ik best geld op in zetten, voor mij is het nut van de kans dat het meer waard wordt groter dan het verlies van me inzet. En dan een verhaal met nut, kosten en baten, en risico preferentie.
ofzo

als jij moet kiezen tussen gegarandeerd €50(of iets minder) of 50% kans op €100 en 50% kans op niks, ben je risico avers als je voor het gegarandeerd bedrag gaat. je gegarandeerde bedrag bij BTC is in principe dus 0, je verwachtingswaarde als je niks "investeert". Om je risk tolerance te kunnen bepalen moet je dus weten wat je kans op verlies is * € mogelijk verlies en je kans op winst * € mogelijke winst. Aangezien niemand weet wat de BTC gaat doen is het onmogelijk om bovenstaande kansen en bedragen te voorspellen, daarom kan je in theorie van te voren nooit weten of je risk averse, neutral of seeking bent. Natuurlijk zegt common sense wel dat dit soort praktijken risicovol zijn, maar dat betekent niet dat je er geen hogere verwachtingswaarde uit kan halen.

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

je hebt idd trouwens ook nutsfuncties die dat kunnen berekenen alleen dan moet je alsnog die bedragen weten

Waar word je precies moe van?

Ik was even vergeten dat jullie hier wel 100+ pagina's mogen volspammen met onzin en hoeveel geld jullie wel niet verdienen. Maar op het moment dat er critici komen, deze maar 1 post mogen maken.

Excuses hiervoor

Daar word ik juist moe van, dat je zelf ook alleen maar onzin zit te verkondigen. Eerst mensen schertsend 'technisch analisten' noemen, maar je laat het zelf ook niet bepaald na (verkeerde) aannames over het koersverloop te doen. Ik bespeur daar wat hypocrisie ;).
Dit soort koersbewegingen zijn al sinds het begin van de bitcoin aan de orde van de dag, maar elke dip weer zit je te roepen dat mensen nu dan écht uit moeten stappen en dat de bubbel nu dan wel echt geknapt zal zijn. Mocht de koers over twee weken (of twee maand) weer de $1200 naderen horen we waarschijnlijk niks van je.

Daar word ik juist moe van, dat je zelf ook alleen maar onzin zit te verkondigen. Eerst mensen schertsend 'technisch analisten' noemen, maar je laat het zelf ook niet bepaald na (verkeerde) aannames over het koersverloop te doen. Ik bespeur daar wat hypocrisie ;).
Dit soort koersbewegingen zijn al sinds het begin van de bitcoin aan de orde van de dag, maar elke dip weer zit je te roepen dat mensen nu dan écht uit moeten stappen en dat de bubbel nu dan wel echt geknapt zal zijn. Mocht de koers over twee weken (of twee maand) weer de $1200 naderen horen we waarschijnlijk niks van je.

:roflol:

Parafraseren is niet je beste punt. Ik waarschuw mensen hier voor risico's die aan jullie gegok zitten, waar die ik wel beargumenteer, in plaats van "Ik denk dat het nog wel stijgt". Het feit dat dit jullie niet zint is prima, maar ga geen onjuistheden vertellen.

Ik moet me eigenlijk helemaal niet druk maken om dit soort dingen, ik laat me weer uit de tent lokken. Overigens ben ik de eerste die mijn ongelijk toegeeft, mocht ik ongelijk hebben. Maak je daar maar niet druk om.

Doe gewoon wat je zelf goed lijkt, ik ben wel de laatste die zegt dat ik het bij het juiste eind heb. Een kritische noot kan daarentegen nooit kwaad. We zullen wel zien waar het uiteindelijk uitkomt.

Leuke stijgingen op het moment!

Laatst bewerkt:
Gox down nu... Meh

DDOS?

ltc alweer bijna op 30:P

ltc gister voor 17 gekocht en btc rond de 600, dan maar een gokker voorlopig gaat ie lekker.

Heerlijk wakker worden dit.

Ik heb me via iemand aangemeld bij http://LTC4YOU.com/?r=1574 zijn er niet veel maar hioj heeft ook daadwerkelijk ltc gekregen, de link is een referral btw

Geen idee, die andere site werkte niet maar hoorde dat bij deze het daadwerkelijk uitbetaald werd, ik snap geen hol van internet maar had met hits te maken ofzo..je hoeft het niet te doen he, ik doe er verder ook niks mee, schiet voor mij niet op.

Geen idee, die andere site werkte niet maar hoorde dat bij deze het daadwerkelijk uitbetaald werd, ik snap geen hol van internet maar had met hits te maken ofzo..je hoeft het niet te doen he, ik doe er verder ook niks mee, schiet voor mij niet op.

Weet ik, vroeg het mij ook gewoon af. Thanx voor de tip iig.

naja ik zit er effe naar te kijken maar ik weet het ook niet hoor, alles wordt nu gedaan met gratis btc/ltc etc.

Junkcoins gaan lekker:)

via waar koop jij die?

Cryptsy.com

Terug
Naar boven