MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

ja ,mijn keuze zou het ook niet zijn om een bot te nemen.

http://www.theverge.com/2013/9/25/4767768/get-rich-quick-bitcoin-scams-bitcoin-robot

Over Btcrobot.com.

Hele gebeuren doet me denken aan de Pink Sheet rage begin deze eeuw, Pink Sheet aandelen zijn pennystocks waarvan sommige bedrijven soms wel eens echt tot wasdom komen. Meeste bedrijfjes zijn echter gemaakt voor pump and dump acties met bijbehorende bedrijven die in boilers rooms crap slijten aan nietsvermoedende burgers. Dat soort 'verkopers' zullen nu ook wel Bitcoin ontdekt hebben om hun 'get rich quick scheme's' aan de man te brengen. De enige die dan rijk worden zijn de bedrijven die de scams aan de man brengen.

Bitcoin is zelf dan geen scam maar laat je niet verleiden tot allerlei onzin, gewoon zelf handelen. Gelet op de volatiliteit is er genoeg geld te verdienen.

Wat een rust vanavond

Jaa was ff trainen/sauna, denk zal wel een hoop gemist hebben maar niks veranderd.

Weinig actie, al hele dag steady rond 900, vannacht misschien wat actie als het ochtend is in China.

Wie maakt er al gebruik van meta4 bij BTC-E?

LTC to da mooooooooonnnnnnnn!!!!!

.....toch?

Zetacoin to the moooon

Iemand investeren in Quarks?

schiet allemaal niet zo op

****k veel te vroeg mn coïtuscoins verkocht,was nu het 3dubbele waard.

Gebeurt weinig nu. Opzich wel goed om te zien; goed herstel na de crash van afgelopen weekend. Zo zie je maar dat BTC&LTC goed stand houden.

Lekker afwachten tot donderdag; dan al mijn LTC en BTC verkopen en weer inkopen in het weekend als ie laag staat.:)

Afgelopen keren was de crash wel echt terug te leiden op negatieve nieuwsberichten he, koers zakte niet zozeer puur omdat het weekend was

Afgelopen keren was de crash wel echt terug te leiden op negatieve nieuwsberichten he, koers zakte niet zozeer puur omdat het weekend was

Achja, zal vast wel weer iets nieuws komen dit weekend :D

Daarnaast zakt de koers sowieso wel een beetje in het weekend hoor.. Zonder negatieve berichten zal dit niet drastisch zijn maarja elke daling is iets.

Terug
Naar boven