AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

• Topic Starter Topic Starter
Your withdrawal request has been received. However, a manual step is required before it can be completed.
While most Bitcoin withdrawals are processed instantly, we manually check some of them for security reasons (for example of new accounts). They will be processed within 48 hours. You will receive an email confirmation when the withdrawal has been processed.

Heb ik weer... Had me BTC overgemaakt toen LTC nog op 5 stond, nu staat LTC alweer op 7.5

Voor nieuwe gebruikers kost het idd 48 uur haha..

Dat was een voordeel van LTC in vergelijking met BTC, namelijk een kortere transactietijd

Thanx, zal ik zeker doen. Dit is geen online wallet toch? Dus in principe niet toegankelijk voor hackers?

Thanx voor de reply's. Karma on the way. Nu maar wachten totdat litecoins.nl een nieuwe lading heeft.

Jesus wat een gekkenhuis, 1 middagje de deur uit en die koers is nog eens 50 dollar gestegen. En op 200 dollar dacht men al dat het een bubbel was. Als ie de 1000 aanraakt ga ik nog 1000 euro short. Ik zit nu op 250 euro voor de fun short, op 350 dollar.

Jesus wat een gekkenhuis, 1 middagje de deur uit en die koers is nog eens 50 dollar gestegen. En op 200 dollar dacht men al dat het een bubbel was. Als ie de 1000 aanraakt ga ik nog 1000 euro short. Ik zit nu op 250 euro voor de fun short, op 350 dollar.

Jij investeert in BTC?
Procentueel gezien doet LTC het een stuk beter.

Overigens snap ik je vorige verhaal wel, echter is deze hele digital valuta markt imo totaal onlogisch.
Daarnaast is LTC een zware underdog. Met Bitcoin als populairste digital currency zal die het meest gebruikt worden, echter heb je daarmee ook automatisch mensen die zich willen inzetten voor LTC.
Dat zag je met Atlanta die koos om express LTC te steunen terwijl ze ook gewoon Silkroad konden volgen en de BTC markt op konden gaan.

Ik durf echt geen Btc te kopen.. Het gaat zo goed, hoelang gaat dat nog door? Ik heb echt het gevoel dat het nu ineens instort. Is maar een gevoel, heb namelijk geen **** verstand hiervan:D

:roflol: ''ff'' die bootstrap.dat fixen voor die litecoins.

Ik wacht wel gewoon 2 dagen tot ie gesyncht is.

waar kon je met ideal kopen ?

litecoins.nl heeft geen k*t

RealGG, maar staat geen voorraad-indicator. En duurt langer omdat de transacties handmatig zijn.
Litecoins.nl zal wel even droog blijven, tenminste zolang de koers op deze manier stijgt.

Net een mailtje gestuurd naar Litecoins.nl. Altijd het proberen waard. Mocht ik wat terug krijgen zal ik het uiteraard met jullie delen.

Jij investeert in BTC?
Procentueel gezien doet LTC het een stuk beter.

Overigens snap ik je vorige verhaal wel, echter is deze hele digital valuta markt imo totaal onlogisch.
Daarnaast is LTC een zware underdog. Met Bitcoin als populairste digital currency zal die het meest gebruikt worden, echter heb je daarmee ook automatisch mensen die zich willen inzetten voor LTC.
Dat zag je met Atlanta die koos om express LTC te steunen terwijl ze ook gewoon Silkroad konden volgen en de BTC markt op konden gaan.

Nee ik investeer niet, ben juist short op bitcoins. Dat Atlanta voor LTC gekozen heeft uit tegendraadsheid is een legitiem punt, maar in essentie was het een onlogische keuze. Als je een nieuwe marktplaats neerzet dan kies je niet ook nog eens voor een onbekende digitale valuta want dan werp je een drempel op voor mensen die al wel bitcoins hebben. Een groter bedrijf, zoals amazon of taobao zal nooit voor LTC kiezen als ze ook digitale valuta gaan accepteren.

Die ltc blijft maar stijgen man. Zit nu op 7.58

godveromme, elke minuut dat ze me BTC niet overmaken verlies ik geld

8,34 USD LTC :roflol:

Ze verdienen daar grof geld.. in minuten. Had ik maar wat meer om in te zetten :(

Nieuwe tweet van Keiser, dit gaat uit de hand lopen. :roflol:
http://twitter.com/maxkeiser/status/402472266245480448

LTC nu dichtbij $8..

http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Keiser

Ik kende die keiser niet, maar als ik zijn wiki pagina lees is het niet iemand waar ik advies van zou aannemen. Hij gaat dus met zn hedgefund short op Mcdonalds, Starbucks en Coca Cola en heeft vorig jaar op het hoogtepunt van de goudkoorts mensen aangeraden om vooral goud te kopen omdat de pond zogenaamd in zou storten.

Hij is ook stand up comedian geweest zie ik, dat zal zn succes op tv beter verklaren dan de inhoud van zijn advies denk ik.

Terug
Naar boven