UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Altijd die zware dumps erna, terug naar 6.25. Ben benieuwd waar hij stabiliseert.
nu weer @7 USD
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd die zware dumps erna, terug naar 6.25. Ben benieuwd waar hij stabiliseert.
Voor de mensen die met creditcard of paypal willen buyen.
Gebruik VIRWOX
Vervolgens kun je daar BTC kopen en vervolgens een deposit doen naar Vicurex of bijvoorbeeld BTC-E.com
Op Vicurex of BTC-e.com een account aanmaken en dan kun je een code genereren. Dit is de code naar je online wallet.
Een online wallet is wel iets onveiliger dan een interne wallet zoals een wallet op bijvoorbeeld je harde schijf of nog beter: een USB.
hier moet je eerst eu to sll omzetten? en dan kan je pas btc kopen?

hier moet je eerst eu to sll omzetten? En dan kan je pas btc kopen?
Damn... Die portemonnee is nu aan het synchroniseren, 108 weken achter. Ik hoop niet dat dat betekend dat het downloaden 2 jaar duurt...
.Damn dat ding stijgt als een malle. Misschien maar even wachten met kopen totdat de koers weer laag is.

Damn dat ding stijgt als een malle. Misschien maar even wachten met kopen totdat de koers weer laag is.
Waarom dan niet gewoon bij Realgg of litecoins.nl? Vanwege de extra kosten?
Ja klopt.
Indien je het deposit, wordt een een fee van 0,005 BTC gehanteerd geloof ik.. das 2 euro.
Maar je moet even narekenen want misschien heb ik het mis
---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------
sll--> btc--> ltc.
realgg is duur.
heb je een kopie van je id kaart opgestuurd? voor verificatie
heb nu 0,16 btc voor 80eu.
niet echt goedkoop dus haha
realgg is duur.
heb je een kopie van je id kaart opgestuurd? voor verificatie
Misschien is het al genoemd hier... Maar welke wallet gebruiken jullie? En is dat een interne of externe? Ik wil voor de zekerheid mijn wallet op mijn pc hebben ivm de aanvallen van hackers. Snap het hele wallet ding nog niet zo goed..
---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------
Nee, ik ga via litecoins.nl kopen.