XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Ja, scheelt iets van 10% om het rechtstreeks bij btc-e te halen

Goed topic, wil hier wel meer over weten. Straks even die links uit de OP lezen, want heb wel een step-by-step guide bij nodig. Van die losse posts over externe/interne wallets, BTC omwisselen naar LTC, enz. kan ik nu nog geen chocola maken.

Bij grote bedragen kan ik het mij dan inderdaad voorstellen. Voor mij zal het niet zo veel uitmaken aangezien ik maar voor 100 euro ga kopen.

ik ben een complete noob op dit gebied dus zou iemand hier misschien kunnen helpen,
wat is op http://www.litecoins.nl/ 'Stap 2 - Vul uw litecoin adres in' wat bedoelen ze hiermee?

Damn... Die portemonnee is nu aan het synchroniseren, 108 weken achter. Ik hoop niet dat dat betekend dat het downloaden 2 jaar duurt...

Litecoin sync duurde hier halve nacht ofzo.

Bij grote bedragen kan ik het mij dan inderdaad voorstellen. Voor mij zal het niet zo veel uitmaken aangezien ik maar voor 100 euro ga kopen.
Kostte mij laatst €7 extra om met €100 coins te kopen.

Die heb ik toevallig allemaal al terugverdiend omdat de koers flinks is gestegen, maar ik blijf het wel erg veel vinden. Ga zelf iig niet meer met iDeal halen

• Topic Starter Topic Starter
Voor de mensen die met creditcard of paypal willen buyen.
Gebruik VIRWOX

Vervolgens kun je daar BTC kopen en vervolgens een deposit doen naar Vicurex of bijvoorbeeld BTC-E.com
Op Vicurex of BTC-e.com een account aanmaken en dan kun je een code genereren. Dit is de code naar je online wallet.
Een online wallet is wel iets onveiliger dan een interne wallet zoals een wallet op bijvoorbeeld je harde schijf of nog beter: een USB.

Ik zie juist dat je bij drogist site's zoals deonlinedrogist.nl met bitcoins kan betalen.

Misschien een beetje domme vraag, maar is de wallet van litecoin.org intern of extern?

LTC/USD nu van 5.30 naar 7 in enkele minuten.. bizar..
Volume explodeert ook, gisteravond nog ergens in de 6m, vandaag al USD7.8m.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
LTC bijna 6 USD

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

nog 0,01 dollar dan 6 dollar yeah buddy

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

yeah 6.16

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Wat is eigenlijk het verschil tussen BTC en LTC?

2 verschillende digital currencies.

Ene is Bitcoin, de ander is Litecoin.

Beide had een drugsmarket die hen steunde. Bitcoin had Silkroad en Litecoin had Atlantis.

LTC wordt de nieuwe BTC.

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

t*ring LTC nu bijna 7 USD:roflol:

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Misschien een beetje domme vraag, maar is de wallet van litecoin.org intern of extern?

intern

Altijd die zware dumps erna, terug naar 6.25. Ben benieuwd waar hij stabiliseert.

Terug
Naar boven